Mertten;
Çalan alarmla kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Sonra dolaptan günlük kıyafetlerimi alıp giydim. Telefonun titremesiyle ekrana baktım,
Patron kişisinden bir mesajınız var.
Patron:
Aşağıda bekliyorum.Ne ara kaydetmişti numarasını, lan telefonumumu karıştırdı yoksa tamam tabi uygulamalarım kilitliydi fakat arama geçmişime girdiyse işim bitmişti. (Fesat anlamayın lan o anlamda değil) evden çıkıp aşağı indiğimde siyah Audi'yi gördüm.
Cam açıldı, dağ ayısı gözlerini bana dikmişti.
K: Davetiye mi bekliyon bin hadi.
Hemen arabaya bindim. Bakın şimdi diyeceksiniz ki ya bı siktir git diyemiyor musun? Diyemiyorum... Seneryo böyle..
~~~
Dükkana geldiğimizde araba durdu. Arabadan inip direk içeriye girdim, Ali'yle Emre çoktan gelmişti. Beni gördüklerinde ayaklandılar.
E: Mert nerdesin sen 2 gündür. Telefonlara da bakmıyorsun.
M: Çok uzun hikaye sonra anlatırım.
Kısa kesip kasaya geçtim. Çok geçmeden de zaten müşteriler gelmeye başlamıştı.
Bir an mutfaktan gelen sesle oraya doğru döndüm. Yerde cam kırıkları vardı, hızlı adımlarla mutfağa ilerledim.
M: Emre iyi misin?
E: iyiyim tabak kırıldı toplamaya çalışırken elimi kestim
M: Gel bir su tutalım
E: yok sen kasaya bak ben hallederim
M: Emin misin?
E: Evet evet hadi git sen.
Emre'den;
Mert yanımdan ayrılınca tuvalete gidip elime su tuttum. Bişey yok desem de biraz kötü kesmiştim..
Elime sargı bezini sarıp işe geri dönecektim. Başka bir el omzuma konana kadar..
Arkamı döndüm, bu Hürkandı. Bir an yüzümü bir sıcaklık kapladı, şuan zaten rezil haldeydim ve yüzümün kızarması durumu daha da boka geçiriyordu.
H: İyi misin?
E: E-Evet küçük bir kesik yok bişey
Hadi ya niye kekeledim şimdi.
Kaşlarını çatarak eli elime uzandı. Daha da yakınlaştı.
H: küçük dediğin bu mu?
E: Evet
Diyebildim sadece ağzımdan başka bir kelime çıkmıyordu.
H: Kansızlıktan damarların kurumuş yürü hastaneye gidiyoruz. (Röntgen misin mübarek)
Kolumdan tutup beni dışarı çıkardı. Masanın yanından geçerken patrona bir işaret yayıp yoluna devam etti.
Mertten;
Emre'den aldığım 'hastaneye gidiyorum önemli bişey değil' mesajını aldığımda ne olduğunu sordum, fakat kısa kesip cevap vermemişti.
Aha bak bu sefer 3. Dalton geliyordu.
Neydi lan bunun adı Ufuk.. yok.. Uğur.. Hah hatırladım Umut.
U: Mert Ali nerede biliyor musun?
M: Mutfaktaydı en son (belki sikecek nie hemen söylüyon)
Hemen olduğu yerden ayrılıp mutfağa yöneldi.
Yanlız yok böyle bi hız
K: ...
***
Zort burada biterkeAllah'ım 1 haftadır bölüm atmıyorum. ÖZLEMİŞİM
lan bu arada bu kitap nasıl bok yoluna gidiyorsa 11 bölüm oldu bir Kiss yapmadım 🙃
Diğer bölüm belki o durumluk bişey olursa
He bide fhoyex yapmadım hiç onu da fark ettim onu da YAPACAM haahaaha
Neyse
Öpöpöppööpöpötüm bay gögögööggömdüm say
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFİA| SANİYEFLİX
Fanfictiontakıntılı mafya Kaan ve onun minik kediciği Mert.. +Diğer shiplerಠ◡ಠ Başlangıç: 21/11/2022 Bitiş: 19/04/2023