K: Naber
M: AGAAGAAGA
Benim çığlık atmamdan o da korktu. Sırtımı kasaya yaslayıp nefesimi düzenlemeye çalıştım. Lanet olası panik atak
K: Bu sorunu en kısa sürede çözmemiz gerek olmaz böyle tıh tıh tıh
M: Birdenbire arkamda belirmesen böyle bişey olmayacak
K: Ah üzgünüm güzelliğin beni sana çekiyor kendimi durduramıyorum.
M: yavaş yavaş dükkanda yağ kalmadı.
Yazardan(bı bokluk olcak):
Mert'in son sözünden sonra üstünde hisseettiği ağırlığa karşı gelmeye çalışsa da başaramadı.
Kaan'ın eli Mert'in yüzünde dolanmaya başlamıştı, Mert anlamsız sandığı bir duygu hissediyordu.
H: Kaaanğ nerdesiniz?
K: Buradayım Telefonu düşürdüm.
E: sen napıyon Mert?
M: dolapları siliyom
Herkes bir döngü içindeydi, Mert döndüğünün en üst kısmında kırmızı alandaydı. Stresin en yüksek olduğu bölge de, Kaan ise tam tersine mavi alanda idi. Sakinliğini dibine vurmuş rahatlıktan ölecekmiş gibiydi.
~~~
Dükkandan çıktıklarından sonra Mert evine gitti ve hemen kendini yatağa attı. Karnı deli gibi açtı, ama yemek hazırlamaya çok üşeniyordu. Bir kaç dakika sadece sırt üstü yatıp tavanı izledi.
Zilin sesiyle refleksle hemen yattığı yerden kalktı, gecenin bir vaktin de-yani Mert'e göre saat daha 19:00-kim gelecekti ki. Önce Emreler falandır diye düşündü, sonra merakına cevap bulmak için kapıya yöneldi.
İlk önce delikten baktı, ama kimseyi göremedi. Eli kapıya gidip açtı. İçeri kafasını uzatan bir Kaan beklemiyordu. Mert'in ağzı açık kalmıştı.
Kaan hala kafasını uzatmış Mert'e bakıyordu. Mert en sonunda bişey diyemeden Kaan'ı içeri almıştı. Bazen düşünüyordu, ben salağım diye.
Ama fanlarda diyordu ki sen aşıksın diye...
K: Yemek yedin mi?
M: Hayır
K: Güzel dışardan bişeyler getirmiştim.
M: Kaan neden yapıyorsun bunu?
K: Ne yapıyormuşum?
M: Neden bana böyle davranıyorsun?
K: Mert ben seni seviyorum
M: Kaan bilmiyorum ilk defa böyle bişey yaşıyorum ve ne yapacağımı cidden anlayamıyorum bir gün patronum gelip ben mafyayım diyor ve beni sevdiğini söylüyor, ben bir erkekle olabileceğimden bile emin değilim.. (kes sesini ve sikişin)
Kaan bir kaç adım atıp Mert'e yaklaştı. Mert geriye gitmedi. Kaan'ın gözlerindeki yansımasına odaklanmıştı. Kaan elini önce yanağına değdirdi, sonra avucunun içi Mert'in yanağı ile dolmuştu. Eli hafif çenesine kaydı, başını az yukarı kaldırdı.
Söylemeliyim aradaki boy farkı çok Tatlı duruyordu.
***
Sövme ilk öncelikle bölüm nasıl oldu bilmiyorum1 haftadır bölüm atmadım çok sıkışığım bu aralar
Ama şu 15 tatil gelsin 2-3 günde bir bölüm atacam (söz vermiyorum)
He eklememi istediğiniz bişey varsa hikayeye söyleyin ekliyim fikir de lazım
Neyse
Sizi seviyorem ❤️🔥
Öppöpöpöpöppööptüm bay gögögööggömdüm say
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFİA| SANİYEFLİX
Fanfictiontakıntılı mafya Kaan ve onun minik kediciği Mert.. +Diğer shiplerಠ◡ಠ Başlangıç: 21/11/2022 Bitiş: 19/04/2023