•10•

841 48 61
                                    

Kaan suratına yediği tokatın şaşkınlığıyla elini yanağına koyup Mert'e döndü. Mert de şok olmuş bir şekilde gözleri açıldı.

Ahana da şimdi boku yedi

M: K-Kaan bey özür dilerim ben- siz birden gelinc-

Mert belindeki elle (buraya ilk elindeki belle yazdım...) Duvara yapıştı. Hala şaşkın olan gözleriyle Kaan'a dikti bakışlarını Mert.

K: Sen şimdi naneyi yimedin mi?

Mert cevap vermemişti, verememişti. Kaan kolundan tutup Mert'i salondaki koltuğa oturttu.-ya da direk koltuğa fırlattı- kendisi ayakta beklerken hala daha yanağını sıvazlıyordu.

Mert koltukta iyice küçülmüştü, Kaan'a bakıyordu. Ne olacağı hakkında ufak bir fikri bile yoktu. Onu kaçıran patronuna tokat atmıştı..

Kaan yavaş adımlarla çekmecenin yanına yaklaştı ve bir kağıtla kalem çıkardı, kağıdı 3'e bölüp birşeyler yazdı. Sonra da tekrar Mert'in yanına geldi.

K: Kendi cezanı seç bakalım.

Mert sertçe yutkundu. Bir kaç saniye düşündü sonra ikinci kağıdı seçti ve okudu. 1 hafta dükkanda kölelik

Kaan içinden küfürler savuruyordu. Diğer kağıtları masaya bırakıp kapıya yöneldi.

K: hadi peşime düş köle

Mert yerinden kalkarken masanın üstündeki kağıtlara gözü takıldı, kağıtlara baktığında

Kiss
Sex

Yazdığını gördü, gözleri açılırken yine de şükretti.

~~~

Dükkandan önce Kaan Mert'i evine bırakmış ve asıl işinin yarın başlayacağını söylemişti. Mert eve girip kapalı telefonunu şarj'a takmıştı, ardından da bonyaya girmişti.

Banyodan çıkıp kendini yatağa attı, telefona baktığında Ali ve Emre'den zibilyon tane mesaj gelmişti. Şuan hiç bakacak durumda değildi, onun için telefonu kapatıp geri yattı...

***

Çerezlik bişey öylesine

Sikiş yapmadım diye üzülmeyin belki yarın belki yarından da yakındır..

Jssxkjssnxx neyse hadi bana eyw zıbarcam

Öpöpöppööpöpötüm bay gögögööggömdüm say

MY MAFİA| SANİYEFLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin