Bu bölüm sevgili okuyucum cryingcarrot_ a adanmıştır.
~~~
E: AGAGH NAPIYON YA
H: çok tatlıydın dayanamadım
E: Hasta olmasan gösterirdim ben sana tatlıyı.
Hürkan Emre'yi kolundan yakalayıp, kendine doğru çekti. Bu çocuk gerçekten kendini öldürmeye oynuyordu.
H: Emre..
E: Hürkan dikişlerini zarar vericeksin kendini düşünmüyorsan bunlar için uğraşan doktorları düşün
H: Emre saçma sapan konuşma beni dinle
E: Tamam söyle dinliyorum
H: Seni öpebilir miyim?
~~~
Mertten;
Eve gelmiştik, evet gelmiştik diyorum çünkü Kaan da benimle beraber gelmişti-onu zorla getirdiğimi saymazsak-
M: Aç mısın?
K: Evet seni yiyebilirim belki..
M: Hayır
Ensemde hissettiğim nefes cevabımın kabul edilmediğinin kanıtıydı, dudakları boynumda geziniyordu. Elleri belimi okşuyordu. En sonunda dudakları dudaklarıma ulaştı, sanki bir pamuğa dokunuyor muşum gibi hissediyordum öyle yumuşak öpüyordu ki. Bir elimle saçlarını karıştırmaya başladım diğer elimle de belimdeki kolunu sardım. Beni kucağına alırken bende ayaklarımı beline doladım.
Yazardan(hihihihaha);
Kaan Mert'i sertçe yatağa bıraksa da dudaklarını ayırmadı. En sonunda nefesi kesildiğinde geriye çekilip Mert'in kızarmış dudaklarına baktı, göğsü derin nefes alırken hızla inip kalkıyordu.
Kaan soğuk ellerini Mert'in tişörtünden içeri sokup belini okşamaya başladı. Kaan hem kendi hem de Mert'in tişörtünü bir çırpıda çıkarıp odanın diğer yanına fırlattı. Kaan'ın Yunan tanrısı vücudu herkesi kıskandıracak şekilde Mert'in gözleri önünde duruyordu. Kaan eğilip aşağıdan yukarıya diliyle beraber karşısındaki bedenle dans etti. Bu karşısındaki bedenin daha da kasılmasına yol açmıştı, ama bu kesinlikle daha tahrik edici duruyordu.
Kaan bu sefer üst tarafı bırakıp biraz daha altlara yönelmişti. Mert'in kemerine ulaştığında minik bir bakış attı. Göz göze geldiklerinde Mert bakışlarını kaçırıp kafasını geriye doğru attı. Kaan izini almıştı, kemerini çözüp saniyesinde pantolonunu çıkardı. Boxerının üzerindeki şişlik açıkça belli oluyordu, şişliği okşamaya başlayıp yine Mert'in dudaklarına gömüldü.
M: hmm
Mert'in küçük ve sessiz inlemeleri Kaan'ı daha çok delirtiyordu, eliyle oynadığı şişliğin üzerine biraz baskı yaptı.
M: AHGG~
Mert'in bu sefer sesli inlemesi Kaan'ın zafer kazanmış gibi sırıtmasına neden oldu. Yavaş hareketlerle boxerını çıkardı Mert'in, başına minik öpücükler kondurup yalamaya başladı.
Mert sadece bununla gelebilirdi ama şimdilik bunu istemiyordu. Kaan'ın saçlarından tutup, kafasını kaldırmaya çalıştı.
M: K-Kaan ah.. yeter..
Kaan Mert'i dinlemeyip işine devam etti, bir kaç kez daha yapınca ağzına dolan sıvıyla dizlerinin üzerinde durdu.
M: Sana yapma demiştim tükür şunu
Bizden bir tavsiye sex sırasında bir Mafyaya ne yapacağını söylemeyin.
Kaan bugün tersine gidiyordu, ağzındaki sıvıyı yutup Mert'e doğru sırıttı.
K: Sıra sende kedicik göster marifetini
Mert bu sözden sonra sertçe yutkundu, ilk kez yapıyordu ya ne yapacağını bilmiyordu minik kedicik. Daha sonra aklına okuduğu mangalar ve izlediği animeler geldi..
Kaan'ın kucağına doğru ilerleyip tam kasıklarına oturdu, dudağına minik buseler bırakıp alt tarafını sürtmeye başladı. Zaten hissettiği şişliği daha da hissetmeye başlamıştı. Bu sefer aşağı doğru kayıp minik Kaanla göz göze geldi. Pantolonun kemerini çözüp boxerını çıkardı, Kaan'ın yaptığı gibi ilk önce minik öpücükler kondurdu sonra ise ağzına almaya çalışsa da sadece başını alabilmişti. Kaan Mert'in kafasını kaldırıp tekrardan öptü.
Mert'i yüz üstü yatırıp emmesi için parmaklarını ağzına yolladı. Yanı başındaki pantolona uzanıp ceplerini karıştırmaya başladı. Parmaklarını ağzından çekip arka cebindeki kandom paketini Mert'in önüne attı.
K: Aç hadi kedicik
Mert kandom paketini aldı bir tanesini çıkarıp Kaan'a döndü ve Kaan'ınkine geçirdi. Kaan Mert'i yüz üstü çevirip önce parmaklarını içine yolladı bir parmağını soktuktan sonra ikincisini de soktu. Biri zaten Mert'i delirtmeye yetmişken iki tanesiyle zevkten dört köşe oluyordu. Kaan'ın kalın parmakları git gel yapmaya başlamıştı, Mert'in minik inlemeleri odayı dolduruyordu. Kaan parmaklarını çıkarıp kendini hizalandı, yavaşça içine girmeye çalıştı. Ama Mert'in darlığından zaman alacağa benziyordu, yavaşça devam etti. En sonunda hepsini soktuğunda Mert'in alışması için biraz bekledi.
K: Hareket ediyim mi?
M: Hayır.. hayır A-acıyor
Kaan bir süre daha o pozisyonda bekleyip hareket etmeye başladı.
M: Ahg y-yavaş ol
Kaan sakin hareketlerle işini yapmaya devam etti, sonra hızını arttırarak Mert'in acısını zevke dönüştürmüştü. Yüzünü görmek için kendine döndürmüştü Mert'i ama yine de elleriyle yüzünü kapatıyordu.
K: Kedicik hadi ama yüzünü görmek istiyorum.
Minik kedicik ellerini yavaşça yüzünden çekip kızaran yüzünü ortaya çıkardı. Kaan kızaran dudaklarına sulu öpücükler bırakmaya devam etti, sona geldiğini anladığında son vuruşları da yapıp Mert'in içine boşaldı, içinden çıkıp yanına uzandığında terden alnına yapışmış saçlarını okşamaya başladı. Sonra da kendilerini uykunun kollarına bıraktılar..
***
EBESİNİN AMI YANİBu size bir hafta falan yeter herhalde bilmiyorum gecenin 5i ben smut yazıyorum size
Yok böyle bişey
Bu arada uzun zamandır smut yazmadım kötü de olmuş olabilir bilmiyorum
Neyse
Öpöpöppööpöpötüm bay gögögööggömdüm say
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY MAFİA| SANİYEFLİX
Fanfictiontakıntılı mafya Kaan ve onun minik kediciği Mert.. +Diğer shiplerಠ◡ಠ Başlangıç: 21/11/2022 Bitiş: 19/04/2023