•15•

708 45 32
                                    

Mert ipi iğneden geçirip, yaraya değdirdi. Yanında uyuşturucu bişey olmadığı için bu Kaan'ın canını fazlasıyla yakmıştı. Kaan dişlerini sıkıp inlemeye benzer sesler çıkarıyordu.

Birazda olsa bunlar Mert'i kötü etkilemişti:)

Mert ipi bağlayıp ucundan kesti, gazlı bezi de alıp yarasını sardı. Diğer eşyaları da toplayıp yerine koymak için kalktı, ama kolundaki kolla geriye döndü.

K: Teşekkür ederim kedicik

Mert kızaran yanaklarıyla çantayı bırakmaya gitti.

~~~
(Çok uzattım zaman geçişiigh)

Mertten;

Aradan 2 saat geçmişti, zorla da olsa Kaan'ı uyumaya ikna etmiştim. Normal olarak onunla konuşabilsem de karnım ve kalbim hiç de öyle yapmıyordu. Sanırım ben.. Aşık olmuştum.. (kim aşık olmaz yiğidim böyle adama)

Televizyon kumandasını elime alıp televizyonu kapattım. Odanın yolunu tuttum. Kapıyı yavaşça açıp çok ses yapmadan içeriye girdim.

Ay tipini yediğim ne güzel uyuyor

Yatağın ucuna gelip, önüne çöktüm. Birden içimden elimi uzatıp saçlarını okşamak geçti, başta biraz düşündüm ama sonra elimi uzatıp saçlarını okşamaya başladım. Hala kendime inanamıyordum, bir Mafyaya aşık olacağım aklımın ucundan geçmezdi.

Yazardan;

Mert oturduğu yerden kafasını tam yatağın ucuna koymuş uyuyakalmıştı.

Kaan yavaşça gözlerini açıp, baş ucundaki Mert'e baktı. İçinden 'salak mı bu çocuk' diye geçirdi.

Yataktan kalkıp Mert'in yanına çöktü. Ellerini beline dolayıp kucağına aldı, Mert'in bu kadar hafif olduğunu düşünmemişti. (E ama aşkım sen ayı gibi olursan herhalde)

Mert ani sarsılmayla uyandı, etrafına baktığında Kaanla göz göze geldi. Mert hala olanları anlamakta zorluk çekiyordu, ama anlaması fazla sürmedi. Anında kızaran yanakları apaçık ortadayken kalp atışını sesi dışardan rahatça duyulabiliyordu.

K: Biraz sakin mi olsan?

M: S-sakinim ben zaten yok bişeyim hem sen napıyorsun indir beni.

Mert kelimeleri ardarda sıralarken cümlesini bitirdiğinde derin bir nefes almak zorunda kaldı.

K: Sende salak gibi yerde uyumasaydın kedicik.

M: BEN SALAK MIYIM KAAN?

K: Dur ne-

M: TAMAM ANLADIM BEN ANLICAMI İNDİR BENİ!

K: Trip mi yiyorum ben şuan

M: ACABAGH Alış artık

K: NEGY

***
Bir haftadır bölüm atmadıj ne sövdünüz bee

Alın bölüm bok gibi ama idare edeceksiniz

Bu arada karneye 3 gün kaldı ne alıyonuz yazın bakem

Valla ben ortalamamı 90a tamamlayayım diye kendimi yırttım. Taktir alıyom

NEYSEEGHHG

Öpöpöppööpöpötüm bay gögögööggömdüm say

MY MAFİA| SANİYEFLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin