•6•

940 69 83
                                    

K: Akıllı kediciğim benim.. evet, bendim. Ama şuan bunu konuşmanın sırası değil

M: Hayır tam da sır-

Tekrar ağzıma kapanan elle konuşmamı engelledi, yüzünü biraz daha bana yaklaştırarak konuştu.

K: Kes sesini dedim kedicik tekrarları sevmem buradan çıkınca her şeyi konuşacağız.

M: Peki burada ne işimiz var amk

K: Az sussan ya hani bu da kafa be

M: Ne anlatıyon sen ya susmuyorum

K: O zaman susman için seni öperim (şu cümleye 'yap lütfen' yorumu gelmezse gebertirim kendimi)

Az daha geriye çıkmaya çalıştıysam da zaten gerideydim ve daha gidecek yer yoktu.

Bir kaç dakika sonra ŞÜKÜR şu yerden çıkmıştık. Ve evet dağ ayısı tekrar kolumdan tutmuş beni sürüklüyordu. Kolumu çekmeye çalıştığım da daha çok sıkıyordu.

Bakın yapmayacağım dedim de bu sefer gerçekten acıyor.

M: KOLUMU SALSAN MI KENDİM YÜRÜYEBİLİRİM.

K: Hayır.

Başka kelime etmemişti, bıkkınlıkla nefes vererek yürümeye devam ettik. Siyah bir arabanın yayına geldiğimizde beni arabaya bindirdi.

Hayır hayır İTTİ DİREK DAĞ AYISI

Kendisi de arabaya bindikten sonra arabayı çalıştırdı.

K: Ne istiyorsun?

M: Benimle derdin ne? Az önce neden oraya girdik? KEDİCİK NE ALAKA YA?!

K: Anlaşıldı bak bu anlattıklarımın hepsi aramızda kalacak tamam mı?

Konuşmadan sadece kafa salladım.

K: Bak o pizzacı falan hepsi blöf evet orada bir çalışma var ama kendimi saklamak için olan bir yer ben bir mafyayım ve bunun için önemli..

NE SİKİM BAHSEDİYOR BU BE!? Ben şimdi bir mafyayla aynı araba da mı gidiyorum, onun işinde çalışıyordum!?

K: Korkma ama seni öldürüp organlarını satmayacağım öyle bişey değil tabii öldürdüğüm birileri oldu, ama suçsuz değillerdi.

M: NE SİKİM NE DİYOSUN SEN BE?

K: O sesini alçalt sana zarar vermek istemiyorum.

M: Benimle derdin ne o zaman!?

K: Seninle derdim tamamiyle kalbimle alakalı

M: Manyaksın sen..

K: Evet Evet biliyorum şimdi sus yola odaklanmalıyım.

***
Yaklaşık yarım saat sonra pizzacının önüne gelmiştik bu adam harbi salak ya hem bizi işten erken çıkarıyor hem de beni tekrar buraya getiriyor başlarım böyle işe.

K: Bak tekrar söylüyorum bundan kimseye bahsetmeyeceksin kedicik.

M: Anladım anladım kimseye bahsetmeyeceksin falan filan.. BANA KEDİCİK DEMEYİ KES

K: hahahahaha hayır kedicik

Ya şimdi ben buna bir tane çaksam bişey olmaz dimi? Dur bak şimdi derin nefes alındı gözler sıkı kapatıldı, kafa biraz aşağı eğildi gözler açılıp yukarıdan bakmaya başladı. Bir iki kere kırpıldıktan sonra etrafa bakıldı, dudak büzüldükten sonra boş zamanında sağdan bir yumruk ve NAKAVT. Eh yani atalarımız sağolsun biliyoruz bişeyler..

K: HAY SİKEYİM NE YAPIYORSUN BE!?

M: Seni uyardım

K: Bende seni uyardım

Az önce yüzüne yumruk attığım adamın omuzundan selamlar... Şimdiden Vasiyetimi bırakmak istiyorum;
Evdeki eşyalarımı arkadaşlarıma emanet ediyorum ve telefonumu anında imha etmelerini istiyorum, bilgisayarımı da öyle...

***

Bu çocuk karizmanın oğlu🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çocuk karizmanın oğlu🔥

Haahaha çok komik bı bölüm oldu la sona doğru jddjssjdd

Evet bir iki duyurum var herhalde onları söyleyeyim

Benim başka bir hesabım var
theEvilshadow2411
Bu hesapta Marvel shipleriyle alakalı kitap yazicam okur musunuz?

Bide hayalet okuyu olayın pls okuyon okuyon oy vermiyon olmuyo cık cık cık

Sizi seviyorum ❣️

Öpöpöppööpöpötüm bay, gögögööggömdüm say

MY MAFİA| SANİYEFLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin