•9•

874 60 91
                                    

M: Sizi kızdırsam beni öper misiniz?

K: Ne!?

AGAGA AY NOLUYO NOLUYO

Mert üstüme yürümeye başladı, birdenbire nolmuştu ki buna hastalıktan kafası yerinde değildi herhalde.

Daha da yaklaşınca refleksle geri çekildim, ama o durmamıştı.

Bildiğiniz benim rolümü kapmıştı şuan, ama bunun acısını çok kötü alacaktım ki bundan habersizdi.

K: Mert geri çekil iyi değilsin

M: Hayır gayette iyiyim

Yazardan(hadi Bismillah);

Mert Kaan'ın üstüne çıkmaya yeltenmişti ki, Kaan tek hamleyle onu altına aldı.

K: Sana rahat dedim değil mi?!

M: Ö-özür dilerim lütfen bırak beni..

Götün sıkışınca özür dilersin

Mert ağlamaklı sesiyle konuşurken Kaan yüzlerini daha da yaklaştırdı.

K: Hayır beni kızdırsan seni öpmem uslu durman gerekiyor.

M: N-ne ben ciddi değild-

K: Demek benle oyun oynadın

M: Hayır-

K: Anlaşıldı iyi bir cezaya ihtiyacın var... Seni kaçırdım ve artık benim kontrolüm altındasın kedicik :)

Mert sesli bir şekilde yutkundu. Şuan Kaan'ın aklını okuyabilse bu durumda olduğuna milyonlarca kez küfür ederdi.

Kaan yüzlerini uzaklaştırıp Mert'in üstünden kalktı ve kapıya doğru yürüdü, kapıyı açtıktan sonra Mert'e bakarak 'benimle gel' işareti yaptı. Mert yataktan kalkıp titreye titreye adamı takip etti.

Kaan büyük salona inip koltuğa iyice yayıldı, minik kedicik arkasından gelip ayakta kalmıştı. Kaan kaşlarını çatıp ona baktı.

K: Ne bekliyorsun otursa

Mert'in az önceki halinden hiç bir eser yoktu, kendi kafasının dikine giderken birdenbire cidden kediye dönmüştü. Kaan'dan, biraz daha uzağa oturmuştu. Adam derin nefes alarak Mert'e yaklaştı, Mert tedirgin olsa da yerinden kıpırdamadı.

Kaan biri istemediği dışında ona dokunmazdı. Öldürmek dışında

K: Acıktım ben bişeyler hazırlasana (kitap bok yoluna gidiyor ama 700 okunmuş..)

M: Ne istiyorsun ki

K: Bilmem takıl kafana göre mutfakta her şey var.

M: Bamya yapayım mı?

K: Gösteririm ben sana bamyayııı yürü hadi

Mert kalkıp mutfağa gitti ve dolapları karıştırmaya başladı, o kadar iyi yemek yaptığı söylenemezdi. Fakat tek yaşadığı için ölmesini engellemeliydi.

~~~

Aradan bir buçuk saat falan geçmişti, Mert hala mutfaktaydı. Kaan da salonda telefonuyla bir kaç mafyalık işiyle uğraşıyordu.

K: MERT! Kaç saat oldu, öldürmek mi istiyorsun beni?!

M: Oradan konuşmak kolay gelde yardım et!

10 saniye içinde kapıda sırıtan bir mafya vardı, Mert duvara yaşlanmış tencereyi karıştırmaya devam ediyordu. Kaanı görmemişti. Kaan da bunu bir fırsata çevirdi.

Mert'in arkasına gelip boynuna eğilip oraya doğru üfledi. (Çok huylandırıyor bu arada)

M: AHAGGAGGAHHAG *ŞLAK*

***
Böyle yerlerde kesmeyi seviyorum yaa Djjxjssjxn

Azıcık meraklanın belki 2 gün sonr bölüm gelir belki 1 hafta sonra ehehe bilemem

NEYSEEGHHG

SİZİ SEVİYOREM 🙃

Öpöpöpppöpööpptüm bay gögögööggömdüm say




MY MAFİA| SANİYEFLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin