•8•

877 55 37
                                    

Kaan beyden;

2 saat önce çıktığım eve arabayla tekrar geldim. Arabayı bahçeye park edip eve girdim. Salonda kimse yoktu, merdivenlere yönelip yukarı çıktım. Odanın kapısını açıp içeriye girdim, yatağın üstünde uyuyan kediciğimi görünce yüzüme bir tebessüm yerleşti. Yatağın yanına yaklaşıp baş ucuna oturdum, biraz tereddüt etsem de ipek saçlarını ellerimin arasına aldım.

Dediğim gibi saçları ipek gibi ve biraz.. sıcaktı.. Hayır şaka yapmıyorum cidden sıcaktı. Elimi anlına koydum, elim yandı. Bunu bana yapmış olamazsın değil mi?

K: Mert.. Mert

M: Ne var be dağ ayısı?!

Neyse bunu şimdilik görmezden geleceğim

K: Mert ateşin var kalk

M: Hayır üşüyorum bırak beni

Yapma be kedicik! Çok klişe sahneler bunlar..

Zar zor da olsa üstündeki yorganı bir kenara attım. Alnına baktığımda ateşi daha da artmıştı, çekmeceden ateş ölçeri alıp ateşine baktım.

38.5

Şuan ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu, çünkü öncesinde sevdiğim biri ateşlenmemişti. Aslında daha önce kimseyi sevmemiştim.

Ateşi varsa suyun altına falan sokmam gerekirdi. Küçükken annem öyle yapardı.

K: Mert kalk hadi duşa gir

M: Hayır üşüyorum..

K: Mert hemen kalkmazsan seni öperim

Mertten ses çıkmamıştı, kötü durumda olduğu belliydi. Aslında keşke bunu en başta yapsaydım diyorum. Ayağı kalktım, sonra da Mert'i kucağıma aldım.

Kollarını boynuma doladı, aynı şekilde bacaklarını da belime sardı. Bana bıraktı kendini.

Onu banyoya götürüp kucağımdan indirdim, kafasını hala omzuma yaslamış duruyordu.

K: Mert üstünü çıkar duşa girmelisin.

Hiç bir şey demeden üstündeki sweeti çıkardı, onun için soğuk suyu ayarladım ve kapıya yöneldim.

***

Mert çıktıktan sonra ona benim kıyafetlerimden vermiştim, içinde yok oluyordu neredeyse çok komik duruyordu.

K: Daha iyi misin?

M: E-evet teşekkür ederim.

Aha kekelemeye başladı

Sus bakim sen

Tamam api büyüksün

M: Kaan bey..

K: Noldu?

M: Sizden bişey isteyebilir miyim?

K: ?

M: ...

***
ALLAH'IM CRİNGE BAK

BİDE KISA YAZDIM AGAAGAG

haftaya sınavlarım başlıyor bölümsüz kalmayın diye atıyom valla

Sizi seviyorum ❤️

Öppööpöpöpööptüm bay gögögööggömdüm say



MY MAFİA| SANİYEFLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin