💢 Notice 💢

3K 111 21
                                    

Unicode 🖤🤍 ** 🖤🤍

LOVE is like POISON fiction လေးက ဟိုးအရင်ကတည်းက စဉ်းစားထားတာ သိပ်ကိုရေးချင်တဲ့ပုံစံလေးပါ ... တခြား fic တွေကို ဦးစားပေးရင်းပဲ ရေးဖို့အတွက်အချိန်ယူရင်းနဲ့ပဲ ဒီ fic လေးက နောက်ဆုတ်ခဲ့ရတယ်သွားရတာပါ ... ရေးမယ်လို့စတဲ့အချိန်မှာလည်း ရေးသင့်မရေးသင့်ကို တအားကိုစဉ်းစားယူရတယ် ... အရင်စဉ်းစားထားတဲ့ ပုံစံက တခြား fic တစ်ခုနဲ့ အားလုံးနီးပါ ကိုက်ညီနေတော့  ကိုယ့်စိတ်ကူးပေမယ့် ခိုးတယ် အပြောခံရမှာစိုးလို့ ရေးဖို့ကို မချင့်မရဲဖြစ်ခဲ့ရတယ် ... သိပ်သဘောကျမိတဲ့ ပုံစံလေးဆိုတော့ မရေးပဲလည်းမနေနိုင်ဘူး နောက်ဆုံး ဇာတ်အိမ်ကိုပြောင်းလိုက်ရတယ် ... အရင်ဇာတ်အိမ်ကိုပိုသဘောကျပေမယ့် ဒီ ဇာအိမ်လေးကိုလည်း သဘောတွေ့မိပါတယ် ...

LOVE is like POISON fiction ရေးမည့်ပုံစံက တရုတ်ဇာတ်လမ်းတွဲတစ်ခုဖြစ်တဲ့ Arsenal military academy ကိုနမူယူပြီးရေးထားခြင်းမျိုးဖြစ်တာကြောင့် အဝတ်အစားနှင့် နောက်ခံအားလုံးနှင့် တချို့ဇာတ်လမ်းပုံစံတွေက 1940 ခေတ်ကိုးရီးယားနိုင်ငံနှင့် ကွဲပြားမှုရှိပါက ဖြည့်စွက်ကာနားလည်ပေးစေချင်ပါတယ်။ ပုံစံလေးတွေကိုအောက်မှာ ပြသထားပါတယ်။ ဖတ်နေရင်း မျက်လုံးထဲမြင်အောင်ပါ ....

ဘယ်နေ့စတင်ဖြစ်မလဲတော့ မသိဘူးပေါ့
ဒီအတိုင်း vibe လေးရအောင် အရင်တင်ထားလိုက်တာ ဟဲဟဲ 😅😅 ယောရောဘွန်း .. ငိုရဖို့ ready?

Zawgyi 🖤🤍 ** 🖤🤍

LOVE is like POISON fiction ေလးက ဟိုးအရင္ကတည္းက စဥ္းစားထားတာ သိပ္ကိုေရးခ်င္တဲ့ပုံစံေလးပါ ... တျခား fic ေတြကို ဦးစားေပးရင္းပဲ ေရးဖို႔အတြက္အခ်ိန္ယူရင္းနဲ႕ပဲ ဒီ fic ေလးက ေနာက္ဆုတ္ခဲ့ရတယ္သြားရတာပါ ... ေရးမယ္လို႔စတဲ့အခ်ိန္မွာလည္း ေရးသင့္မေရးသင့္ကို တအားကိုစဥ္းစားယူရတယ္ ... အရင္စဥ္းစားထားတဲ့ ပုံစံက တျခား fic တစ္ခုနဲ႕ အားလုံးနီးပါ ကိုက္ညီေနေတာ့  ကိုယ့္စိတ္ကူးေပမယ့္ ခိုးတယ္ အေျပာခံရမွာစိုးလို႔ ေရးဖို႔ကို မခ်င့္မရဲျဖစ္ခဲ့ရတယ္ ... သိပ္သေဘာက်မိတဲ့ ပုံစံေလးဆိုေတာ့ မေရးပဲလည္းမေနနိုင္ဘူး ေနာက္ဆုံး ဇာတ္အိမ္ကိုေျပာင္းလိုက္ရတယ္ ... အရင္ဇာတ္အိမ္ကိုပိုသေဘာက်ေပမယ့္ ဒီ ဇာအိမ္ေလးကိုလည္း သေဘာေတြ႕မိပါတယ္ ...

LOVE is like POISON Where stories live. Discover now