betrayed star,four

287 46 158
                                    

Gözler kalbin aynası ise herkes görünene kör müydü?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözler kalbin aynası ise herkes görünene kör müydü?

Odadan adımlarımı ayırdığımda saat 7'e geliyordu.Duvarda tasarım görseller,motive sözleri bulunuyordu.Vintage vibe veren birkaçta nesne bulunan bu kurs öncekilere göre daha iyidi,sıkı olmuyor oluşunu beğeniyordum.Duvara dayalı boy aynasında üstümü kontrol edip kursun merdivenlerinden inip dış dünyayla tekrar buluştum.

Herkesin nefret ettiği bu dış dünya neden hâlâ önemliydi?Bukadar rahatsız oluyorsak neden hâlâ onun isteklerine itaat edip maske takıyorduk?

Yine saçma bir mantık.Neye baksam zihnimle uyuşmadığını,insanların etkilerini düşünüyordum.

Ahmak insan,ona yasaklananı daha çok arzulayıp yanmayı tercih ediyordu.Onu bukadar arzulu yapan yasaklanmasıysa,niçin engellenmeye çalışılmıyordu.

İşlek sokağın sağına saptım,karşıma burger çıktı biraz daha ilerlediğimde kıyafet mağazası..ardından o tasarımını beğendiğim kafe'nin önündeydim.

Tekrardan süzdüm onu,belki de sadece benim göz zevkime uyuyordu çünkü ona bakan tek bendim.

İç çekerek kaburgalarımdaki baskıyla dudaklarımı birbirine vurdum niye bilmiyordum daima çaresiz hissediyordum.

Elimi cebimden çıkarmaya yeltendiğimde telefonumun titreşimini hissettim.Cebimden çıkarıp ekrandaki isime baktım,kaşlarım havalandı.

Bay jeon?

Hızla açıp kulağıma dayarken kafeyi geride bıraktım.

" birşey mi oldu hocam?"

Hışırtı sesleri geldi,ardından o klasik huysuz ton " Telefonlarımı böyle açmamalısın" dediğinde

" öyle demeyin..sanki farklı oluyor da" söylendiğimde küçük bir kıkırtıdan sonra ses tonu ciddileşmişti.

" aslında sana bundan bahsetmemeliyim ancak.."

İç çekip göz devirdim göremesede " milli eğitim bakanlığından mı geldiler? Müfettiş?"

" ne? Nerden biliyorsun sen.." şaşkınlıkla konuştuğunda güldüm

Işıklarda durdum " yani hocam böyle durumlarda gelecek kişileri bilmek zor değil"

"..yinede tahminin iyiydi neyse zaten sana yakalandığıma göre evet geldiler ve araştıracaklarını söylediler"

You betrayed your star,HeeseungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin