Gözlerimizin konuştuğunu hissediyordum
" Belirti ver Geberdin mi yoksa"
" Maalesef of sunghoon beni gebertsene"
"kalk siktir git işine"
Başımın altındaki yastık çekildiğinde başım ağrırken ikinci yastığıma sarılıp sunghoon'un başına fırlattığımda bu onun kapıya çarpmasını sağladığında battaniyeyi korkarak yüzüme çektim.
Öfkeyle soludu,yastığı sıkıca tutup üzerime doğru atıldı " KODUMUN ÖZEL GÖRÜŞMESİNE GECİKME DİYE SENİ UYANDIRIYORUM MUAMELEYE BAK APTAL KIZ"
Yavru köpeği bakışlarımı devreye soksamda o yastık suratıma gelmiş,bu sefer cidden gebertecekti.
" canım kardeşimin isteklerini yerine getiriyorum,geber" kötü gülüşle odayı inletirken çığlık atarak yerimde can çekişiyordum en son ölü numarası yaptığımda yastığı çekmiştim.
Nefes nefese dikilirken mal gibi bakınıyordum etrafa,yastığı bu sefer kafama yediğimde ayağa kalkıp lavaboya gidebilmiştim.Niye bukadar uyumuştum hiç bir fikrim yoktu.İhtiyaçlarımı giderip kahvaltıya indiğimde masanın üstündeki postid'i elime aldım.
" Sunghoon! Bunu gördün mü!" Seslenerek arkasını önünü çevirdim
İşe gidiyoruz geç gelebiliriz öğünlerinizi atlamayın bla bla notu
" bakmana gerek yok klasik" diye tekrar seslenip Mısır gevreğimi çıkarıp kaseye boşalttım. Hoon'dan ses gelmiyordu lavabodaydı sanırım.
Kahvaltı edip etrafı toplayıp haftasonu yapmam gereken birkaç şeyi yapıp bayan Nara'nın konum attığı yeri kontrol edip sesimi şimdiden açıp alıştırma yaptım.
" çıkıyor musun? Ne çabuk" salona oyun konsollarıyla giren sunghoon bana bakarak koltuğa çökerken mırıldandım " profesörün erken saate vakti varmış..dönerim zaten hemen"
Başıyla onayladı " çıkta yalnız kalayım" ters bir bakış yollayıp evden çıktım.Otobüs durağına ilerlerken parmak uçlarımın hafifçe titrediğini hissediyordum,heyecanlıydım.
İyi değerlendirip ve dinlemeliydim.Otobüs yaklaşık 15 dakikalık sıkıntılı beklemeden sonra geldiğinde en arkalara oturdum.Zaman öldürmek için çıkardığım telefonda bildirim panelinde yeni gördüğüm toplu mesajla avucumun için merakla kaşınmış,hızla parmağımı değdirdiğimde açılan mesajla gözüm büyümüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You betrayed your star,Heeseung
Fanfic" Sen engel olabileceğin hâlde hep seyirci koltuğundaydın,bu sefer de benim dudaklarım,seninkilere seyirci kalacak heeseung-ah " ©️beomlly Lee heeseung 🏅#jake12 🏅#Heeseung5