Kalabalığın ortasında çıplakmış gibi hissettim
" Dediklerime uyarsan bu okulda hayatta kalabilirsin" defterini omzuna yaslamış,bana öğüt veren ifadeyle yanımda yürüyen bay jeon en son önümde durduğunda inat yaparak başımı kaldırdım" size söyledim,bu okulda yakın arkadaşım yok sadece iyi bir yetişkin diyebileceğim birisi var" kendinden emin ve agresif çıkan sesimi umursamayan bay jeon göz devirip eliyle konuşmamı durdurmuştu.
Ama..ama o kişinin kendisi olduğunu söyleyecektim?
"Bir,kendine yakın arkadaş edin.Sadece bir yetişkin seni okul hayatından kurtaramaz,şimdi zil de çaldığına göre" yanağımı şişirerek,tripçil bir bakış yolladım.Yanımdan kaçmak için fırsat kollayan bay jeon hemencecik yanımdan ayrıldığında dımdızlak kaldığımı hissettim herkesin arkadaşıyla yürüdüğü koridorda.
Bu asla benim için problem değildi.Yakın olmasa da takılabileceğim insanlar vardı,fakat bay jeon'un dediği gibi bu okulda yakın diyebilecek biri yoktu benim için.
Benim yakınlık kastımın farklı olduğundan dolayıydı bu,dışardan gören bir insan sıra arkadaşım olan chohee ile beni gördüğünde yakın arkadaş olduğumu sanabilirdi örneğin.
Hareketlendim ve üst kata çıktım öğretmenler odasının önünden geçerken gözlerimin kesiştiği koç baek ile bana seslendiğini fark ettim.
Hadi ama..
İçeri girdim." Bana spor salonundaki odamdan,masamın üstündeki belgeleri getirebilir misin? Seni uğraştırmak istemezdim ama ayağım ağrıyor" başımı iki yana salladım tebessüm ederek
" hayır sorun değil,getireyim"
Teşekkür ederek kısa sürede anahtarını bulup avuçlarım arasına bıraktı.Arkamı döneceğim sıra tekrar konuşmuştu
"Bu arada sunghoon birkaç gündür antremanları aksatıyor,bir bilgin var mı?"dediğinde başımı hayır anlamında salladım ve anladım bakışlarını yolladığında ayrıldım odadan
Antremanlarını çok aksatmadığını biliyordum fakat niçin şuan aksattığı hakkımda fikrim yoktu.Umrumda da değildi.
Okulun giriş katına inip soldaki koridora saptım.Anahtarı girişe sokup dikkatle içeri girdiğimde emin olarak elime belgeleri aldım. Odayı kilitleyip çıkarken boş koridorda aniden bağırış sesi yankılandı.
Kalın bir ses,sesinde öfke vardı.Sesler git gide arttığında istemsizce ayaklarım koridorda ilerledi.Sporcuların kullandığı soyunma odasına kadar geldiğimde sesin içeriden geldiğine emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You betrayed your star,Heeseung
أدب الهواة" Sen engel olabileceğin hâlde hep seyirci koltuğundaydın,bu sefer de benim dudaklarım,seninkilere seyirci kalacak heeseung-ah " ©️beomlly Lee heeseung 🏅#jake12 🏅#Heeseung5