Jeśli chcesz przeczytać ten ff, a niekoniecznie poprzedni - jesteś w dobrym miejscu. Jeśli czytałeś poprzednią część, to po prostu to pomiń.
Akcja zaczyna się dwa lata po tym jak nasi bohaterowie dostali swoje miracula.
Włada Ciem układa plan zdobycia miraculi za pomocą akumanizacji Czarnego Kota.
Okoliczności niestety temu sprzyjają, gdyż codziennie siła miłości bohatera do Biedronki jest wystawiana na liczne próby.Pewnego dnia, obrońcy Paryża mierzą się z Zapalniczką, dziewczyną w żałobie po rodzinie, która zmarła w pożarze ich kamienicy.
Kot nie popisuje się na tej akcji, praktycznie od razu zostaje ranny, Biedronka już prawie podejmuje bolesną dla bohatera decyzję o zastąpieniu go kimś innym do tej akcji, jednak Zapalniczka nagle traci siły do dalszej dewastacji miasta. A może jawnie sprzeciwia się mrocznej sile akumy? Tego duo superbohaterów niestety się nie dowiedziało.
Po oczyszczeniu motyla, Kot ochrania byłą Zapalniczkę przed kolejną akumanizacją i przy okazji rozmowy z nią coraz bardziej zdaje sobie sprawę z własnego bólu jaki musi nosić w sercu.Tego wieczoru musi również samotnie patrolować ulice miasta, nie jest tym zachwycony, ale zbiegiem okoliczności dowiaduje się dzięki temu czegoś bardzo ciekawego.
Czegoś, dzięki czemu jego serce zabiło mocniej z radości i nowej nadziei. Poznał największy sekret jego Pani - jej tożsamość.Następnego dnia zjawie się w szkole cały w skowronkach. Jego ukochana jest również jego najlepszą przyjaciółką i zarazem jego koleżanką z klasy. Cały czas była tak blisko... Teraz będzie mógł zbliżyć się do niej jako Adrien, bez zmartwienia o ich tożsamości.
Jednak Marinette i jej ciekawość pchnęła ją do pewnego nieporozumienia.
Podsłuchała część rozmowy Adriena i Nina, po czym załamana wizją jej anioła zakochanego w innej dziewczynie musiała zająć się kolejną ofiarą akumy. Tym razem, o ironio, była to Swatka. Dziewczyna zmuszająca trafionych jej pociskami do pokochania pierwszej osoby na jaką spojrzą.
Bohaterka zwalcza pragnienie odnalezienia Adriena i poddania się czarowi antagonistki i zjawia się jako Biedronka. Gotowa do akcji.Gdy tylko zasmucona Biedronka wpada na Kota i jego, tym razem wyjątkowo nieśmieszne zaloty, zaczynają się problemy.
Bohaterka zostaje trafiona pociskiem Swatki i sztucznie zakochuje się w swoim partnerze.
Skołowany i ogłupiony uściskiem swojej ukochanej, Kot popełnia poważny błąd taktyczny.
Aby uniknąć pocisku od zaakumanizowanej, oddaje pocałunek Biedronce, licząc że Swatka widząc to, pomyśli, że nie ma potrzeby marnowania naboju.Na szczęście dla przyszłości miracul, ten scenariusz się spełnił. Na nieszczęście Kota, nie pomyślał o uczuciach Biedronki i jej prawdziwej woli.
Gdy tylko udało mu się oswobodzić z objęć Biedronki i pokonać Swatkę, spotkała go za to kara.
Wściekła bohaterka wylała na niego wszystkie swoje szczere emocje jakie w niej buzowały.Czarny Kot usłyszał od niej między innymi, że nigdy nie powinien był dostać swojego miraculum.
Władca Ciem dostał swoją długo wyczekiwaną okazję.
Wpada jednak na tragiczny w skutkach pomysł połączenia akumy i amoka, tworząc przy tym sentibestię, która miała całkowicie zawładnąć ciałem i umysłem chłopaka i karmić się jego smutkiem i gniewem.Rozpoczyna się walka między Białym Kotem i Biedronką.
Kot zadaje jej poważne rany i bardzo szybko niszczy większość miasta. Znając tożsamość bohaterki, atakuje jej bliskich. Rodzice Marinette cudem trafiają do szpitala. Biały Kot przez kilka dni morduje niewinnych ludzi. Nie zawsze używając przy tym mocy.
"Niezwykła Biedronka" nie ma mocy przywracania żyć tak odebranych.
Białemu Kotu jednak nie wystarcza chaos i zgroza jaką niesie, chce śmierci, a przedtem upodlenia dawnej ukochanej.
Z łatwością wygrywa każdą potyczkę z Biedronką i jej drużyną bohaterów - Rudą Kitką, Pancernikiem i Królową Pszczół.
W końcu udaje mu się wyśledzić Marinette w drodze do Mistrza Fu.
Bezwzględnie morduje staruszka i zdobywa skrzynię miracul, wedle woli swojego ojca. Zabiera szkatułę i nieprzytomną Marinette do kryjówki złoczyńcy.Ojciec każe mu zamordować Biedronkę, nie zważając na informacje jakie można by z niej wydobyć na temat miracul.
Jednak cały czas trwa walka między Białym Kotem a Adrienem. Chłopakowi na kilka sekund udaje się wyrwać z pęt sentybestii w jego umyśle i sercu i dać bohaterce szansę na ucieczkę.
Wściekły Gabriel krzyczy na Kota, jednak nie przewidział, że sentybestia stworzona za pomocą magii innego miraculum i woli człowieka nie jest taka prosta w kontroli. Biały Kot, niesiony uczuciami niekochanego syna, zabija Agreste'a.
Przerażona Mayura widząc zajście, najpierw chce walczyć z potworem, ale jest zbyt słaba. Próbuje uciekać z miraculum motyla i notatnikiem przełożonego, jednak Kot rzuca w jej szyję sztylet. Trafia. Martwa kobieta wypada przez okna. Przedmioty przepadają gdzieś w ogrodzie.
Kot ich nie szuka.
Rusza na ostateczną bitwę z bohaterami.Niestety I ta idzie po myśli sentybestii. Kolejno demaskuje bohaterów i unieszkodliwia ich.
Biedronka używa szczęśliwego trafu. Ku jej zgrozie wypada sztylet.
Kot zabiera jej go.W tym czasie trwa również inna wojna. Adrien walczy o swoje ciało z wszechogarniającym go złem.
Bezbronna Biedronka jest już pewna swojej śmierci, lecz Adrien odzyskuję kontrolę. Przeprasza ją. I popełnia samobójstwo trzymanym sztyletem.
Zdruzgotana Marinette oczyszcza odlatującą akumę i używa "niezwykłej biedronki", jednakże to nie przywraca chłopakowi życia.
Decyduję się na użycie połączenia dwóch najpotężniejszych miraculi.Życzy sobie, by jej anioł ożył i zapomniał o wszystkim.
Jednak jemu już nigdy nie będzie dane zapomnieć...
CZYTASZ
Miraculum - Nigdy nie zapomnę cz.2
FanfictionDruga część historii Biedronki i Czarnego Kota w której, po tym jak Kot został zaakumanizowany, przestał należeć do drużyny obrońców Paryża. Ale czy aby na pewno? A może Biedronka jednak będzie jeszcze potrzebować w swojej drużynie posiadacza mira...