මෙන්න දැන් ලැබුණ විශේෂ ප්රවෘත්තියක්!!!
අද උදෑසන yeouido hangang park එක අසල තිබී හමුවූ මල සිරුර මේ වන විට ඔහුගේ පවුලේ ඥාතීන් විසින් හඳුනාගෙන තිබෙනවා. අවුරුදු 28ක් වයසැති මොහු නමින් පාක් යූල් බව සෝල් පොලිසිය විසින් තහවුරු කරගෙන තිබෙනවා. මොහු අවුරුදු දෙකක කාලයක් විදේශ කටයුතු අමාත්ය ලී ජූන් මහතා ළඟ සේවය කර ඇති බවත්, මාස හතරකට පෙර ඔහු සේවයෙන් ඉවත් වූ බවත් ඔහුගේ ඥාතීන් පවසනවා. අපරාධය සම්බන්ධව තව දුරටත් පරීක්ෂණ පැවැත්වෙන අතර පොලීසිය මේ සම්බන්ධව සැක පල කරන්නෙ ප්රධාන අපරාධ නායක Black Eagle වෙතටයි. මෙලෙස සැක මතුකිරීමට හේතුව ලෙස පොලීසිය පවසන්නෙ මලසිරුර අසල තිබී හමුවූ ඔහුගේ අනන්යතා පත්රය බවයි..
නිව්ස් එක ඉවර වෙනවත් එක්කම අතේ තිබුන ග්ලාස් එකෙන් TV එකේ ස්ක්රින් එකට දමලා ගහන ගමන් ලී ජූන් පුටුවෙන් නැගිට්ටෙ ලෝකේ කඩාගෙන වැටෙන්න යනවා වගේ කලබල වෙලා...
" ආහ්හ්හ්හ්හ් ඌව මන් එතන්ට යැව්වෙ මේ නිව්ස් එක අහන්නද? "
තමන්ගේ ළඟම ඉදපු ගාඩ්ගෙ කොලර් එකෙන් අල්ලගෙන මුළු mansion එකම දෙදරන්න ලී ජූන් කෑගැහුවේ හිතේ තියන බය දෙගුණ තෙගුණ වෙද්දි..
Meanwhile jimin
හනා, සේමී දෙන්නත් එක්ක කතා කරලා ආපහු ඔෆිස් රූම් එකට යන ගමන් හිටපු ජිමින් එක තැන නතර වුනේ ළඟම තිබුන බිත්තියෙ ගහලා තිබුන TV එකේ ගිය නිව්ස් එක ඇහිලා.
අත් දෙකම සාක්කුවට ඔබාගෙන ටික වෙලාවක් TV එක දිහාම බලාගෙන ඉදලා කට කොනකින් හිනා වෙන ගමන් එතනින් යන්න ගියේ සාක්කුවේ තිබුන ෆෝන් එක අතට ගන්න ගමන්..📞🐥 " අද රෑ ලොකු වැඩක් කරන්න තියනවා හ්යොන්. කට්ටියට ලෑස්ති වෙන්න කියන්න "
ජිමින් කෝල් එක කට් කරලා ටේබල් එක උඩින් තියන ගමන ශීට් එකෙන් වාඩි වුනේ රූම් එකේ දොර ඇරගෙන සූහො ඇතුලට එද්දි..
" බොස් නිව්ස් එක දැක්කද? "
🐥 " ම්ම්ම් දැක්කා "
" අපි මොකක්ද කරන්නෙ දැන්? "
🐥 " මම කියලා තියනවානෙ සූහෝ ඔය දේවල් ඔෆිස් එකේදි කතා කරන්න එපා කියලා "
YOU ARE READING
Dirty Diamonds 💎😈 [ Completed ]
Fanfiction" මට ඕනෙ එයාව හොයාගන්න. තව එකම එක පාරක් ඒ හිනාව දකින්න "