BY3: "SÖZLÜK"

9.5K 200 56
                                    

Bölüm şarkısı; Cigarettes After Sex - Apocalypse

Keyifli okumalar!

+++

Jungkook kardeşi uyuduktan sonra kendisini nasıl banyoya attı hiç bilmiyordu. Sessiz hıçkırıkları tıpkı göz yaşları gibi su altında kaybolup giderken, iç çekişleri nefes almasını zorlaştırıyordu.

Sahi, yaşamak bu muydu?

Yaşatmak zorunda kaldığı hayat için, yaşamayı unutmak mıydı yaşamak?

İki eliyle sertçe başını kavrayarak, kafasını ezebildiği kadar ezdi. Başı o kadar ağrıyordu ki, ağrıyan başıyla bile öfkeden deliye dönebilirdi. Hızla beline havlusunu sardı ve odasına giderek giyindi. Komodin üzerindeki ağrı kesicilerden içtikten sonra kardeşinin odasına gitti ve kardeşinin başında duran Baekhyun'un omzuna hafifçe dokundu.

"Sen de uyu artık Baek. Her şey için ne kadar teşekkür etsem az biliyorsun."

"Saçmalama" dedi Baekhyun sessizce hiddetlenerek. Ji-Eun'un şu an uyanması istediği en son şeylerden olabilirdi, hâlâ vurduğu yerler yanıyordu.
"Ne teşekküründen bahsediyorsun? Kardeşiz biz." Diye devam ettiğinde Jungkook gergin ortamı dağıtmak istercesine gülümseyip Baekhyun'un yanına oturdu.

"Ya tabii tabii, kumar oynamayı bilmeyen arkadaşını kumarhaneye götürürken de kardeştin." Dediğinde Baekhyun Jungkook'un konuşmasıyla sinsice gülümseyip elini arkadaşının dizine yerleştirdi.

"Oğlum, o mafya kılıklı adamlardan biri sana zarar verseydi ben ne yapardım? Bende de yok, çıkartıp vereyim. Chanyeol ödemeyi teklif etti, ama biliyorsun-" Jungkook hızlıca Baekhyun'un sözünü kesti.

"Asla Baekhyun, konusu bile açılmasın."

"Evet, evet" diye onayladı Baekhyun.
"Tam da böyle bir salak olduğun için o teklifi direkt eledim ben.
Chanyeol da bana bu teklifi sundu işte. Biraz işler değişti ama olsun borcunu ödedin ve borçlanmadın."

"Normalmiş gibi anlatma." Jungkook gözlerini devirerek konuşmaya devam etti.

"Şizofrenin teki beni asırlar önceki eski sevgilisine benzettiği için(!)" Jungkook anlatırken istemsizce güldü.
"İstediği zaman yanına gidecekmişim. Ne ironik ama!" Jungkook alayla konuştuğunda, Baekhyun buz kesilmişti. Jungkook arkadaşına doğru döndüğünde, arkadaşının ifadesiyle yüzündeki sırıtış silinmişti.

"Yine ne oldu?" Baekhyun derin bir nefes verdi.
"İnternetten sevgilisini aratır mısın?" Diyerek konuştuğunda, Jungkook bu sefer ciddiyetle konuşmuştu.

"Saçmalama istersen oğlum mal mısın, ne sevgilisinden bahsediyorsun?"

"Arat bi ya, lafımı ikiletme." Jungkook pes edercesine telefonunu çıkarttı ve Taehyung'un söylediği adı Google'da arattı.

Kim Seok-Jin

"Ah bu o mu?" Baekhyun hızlıca ekranı işaret ettiğinde karşısına dünyaca ünlü 19. Yüzyılın ressamları çıkmıştı.

BOUNDARY | taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin