Yeni bölüme hoşgeldinizzz
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen olur mu?
Cidden tek motivasyon kaynağım yorumlarınız ve beğenileriniz...
Artı olarak emeklerimin karşılığını alabilmek ve sıralamalarda yükselebilmek için de çok gerekli lütfen göz ardı etmeyin
Keyifli okumalarrr<33†
"Ağzını çözün, biraz eğlenelim değil mi?"
Kim Jongin iğrenç bir gülüşle ağzı çözülen Jungkook'un çenesini tuttuğunda,
Jungkook, Jongin'in elini sertçe ısırdı ve Jongin sinirle eli, ayağı sandalyeye bağlı olan Jungkook'a tokat attığında, Jungkook'un başı sola seyirmiş yere doğru düşmüştü.Jongin vampir olduğu için normal bir insanla gücü bir değildi.
Kendince hafif vurmuştu fakat, Jungkook'un dudağı patlamış ağzına kan geldiğinde ise Jungkook başını dikleştirip, Jongin'in yüzüne tükürmüştü. Taehyung başını eğmesini istemiyordu."Eğme başını."
"Gözlerin toprağa bakacağına gökyüzüne baksın."
"Biliyor musun kana bayılırım." Dedi Jongin elini Jungkook'un patlamış dudağında gezdirerek parmaklarına bulaşan kanı emdiğinde, Jungkook teninin teniyle temas etmemesi için başını sürekli hareket halinde tutmaya çalışmıştı fakat, eli kolu bağlı olduğu için bu durumda başarısız olmuştu.
Kim Jongin bugün için haftalardır plan kurma içerisindeydi.
Jungkook'u nasıl boş yakalar bilmiyordu.
Jungkook'un bir günlük rutini ev, iş ve Taehyung'dan ibaret olduğu için kendini tehlikeye atmadan onu boş bir anda yakalaması neredeyse imkânsız oluyordu.Özellikle Taehyung'un yanında bu planın işe yarayacağından bi'haberdi.
Taehyung kendisini öylesine kaptırmıştı ki Jungkook'a, Jungkook tuvalet için gittiğinde bile tehlike olgusunu unutmuş gibi duruyordu.Kim Jongin, Taehyung'u ilk kez böyle bir adam olarak görmüştü ve bu durum şaşırmasını sağlamıştı.
Taehyung asırlardır kimseye göz ucuyla bile bakmamıştı, Jin vardı Jin'e aşıktı. Yani herkes tarafından böyle bilinirdi.Jongin nasıl bir tehlikeye bulaştığının farkındaydı.
Taehyung zaten değer verdiği bir adamı kaybettiği için asırlardır onun pişmanlığını yaşarken, asırlar sonra ilk kez birine Jin'den daha fazla değer vermişken ona zarar vermeye çalışan birini tereddütsüz öldürecekti.Jongin bunun için de bir plan hazırlamıştı.
Kafasındaki tereddütler yüzünden baloya katılmamış ortağı Kim Jong Dae'yi dolduracak, Jungkook'u klanlarına zarar vermek için gönderilmiş bir ajan olarak gösterecekti ve Jong Dae, Jungkook'u konuşturmak için başında dururken, Jongin iş bahanesiyle yurt dışında olacaktı. Taehyung, Jongin'in ortağı Jong Dae'yi ve Jungkook'u depoda bulduğu an Jong Dae'yi öldürecek ve Jong Dae'nin hisseleri de Jongin'e kalacaktı.Tıpkı Lee Jihoon'u da hisseler için suikaste maruz bıraktığı gibi...
Jongin'in ortağı olduğu klanı Lee Jihoon kurmuştu ve üvey kardeşi Jong Dae'yle yönetmeye başlamışlardı. Jongin de klan kurulduğundan beri kardeşlerin yanlarındaydı ve Jongin, Jong Dae'nin yakın arkadaşıydı.Lee Jihoon ve Jong Dae kardeşler, Jongin'e güvendiğinden ve klan içi başarılı bir performans sergilediğinden, onu ortakları olarak almaya karar vermişlerdi.
Ama klanları diğer klanlara kıyasla saygın bir klan değildi ve o zamanlar, Taehyung'un Lee Jihoon'la hatrı sayılır bir ilişkileri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOUNDARY | taekook +18
Fanfiction2000 yıldır yaşayan Vampir Kim Taehyung'un işlettiği kumarhaneye, paraya ihtiyacı olan Jungkook gitmek zorunda kalır. Jungkook'u lüks kumarhaneye habersizce götüren arkadaşı ise para için onu kumar oynatmaya zorlar; Ama Jungkook, kumar nasıl oynanıl...