BY6: "REST"

7.2K 190 68
                                    

Keyifli okumalar!

*

"Ayağına çağırmak," dedi Kim Jongin memnuniyetsizle dilini şıklatarak.
"Ne saygısızca." Taehyung'a baktı ve yüzüne alaylı bir sırıtış takınarak Taehyung'un masasının karşısındaki deri koltuklardan birine oturdu.

Jongin her zaman elinde bulundurduğu stres topunu gelişi güzel sıktığında, Taehyung'u umursamadığını belirtir bir şekilde ayağını önündeki sehpaya koyup üst üste uzatmıştı.

Taehyung sertçe Jongin'e baktı. Jongin'in yüzündeki alaylı sırıtış hiç eksilmeden daha da genişlediğinde, Taehyung bakışlarını Jongin'den bir saniye dahi olsun ayırmamıştı.

"Benim karşımda bana saygısızlık yapabiliyorsan, bu yine benim sayemde Jongin." Dedi Taehyung düz bir sesle konuşarak, Jongin ise sinirle güldü.

"Derdin ne?" Taehyung sırtını yasladıktan sonra Jongine küçümsercesine bakıp konuştuğunda, Jongin dişlerini sıktı.

"Klanından biri ortağımı öl-"

"Kes." Dedi Taehyung sinirle ayağı kalkıp Jongin'in ayağını uzattığı sehpanın ucuna oturduğunda, sertçe Jongin'in ayaklarını sehpadan ittirmişti.

Jongin ayakları yere çarptığında
Memnuniyetsizlikle yüzünü buruşturdu.
Taehyung hafifçe sehpadan doğrulup, sinirle Jongin'e doğru eğildi. İnce eli Jongin'in çenesini sertçe tutup sıkıyordu.

"O sikik aklınla kimi kandırmaya çalışıyorsun?" Jongin alayla güldü.

"Kim'i?" Taehyung Jongin'in çenesindeki elini daha da sertleştirdiğinde, Jongin acıyla inlemişti.

"Bir hafta süren var." Dedi Taehyung, sesi amansız çıkıyordu.

Jongin, "Ne için?" Diyerek alayla sorguladığında, Taehyung sertçe Jongin'in yüzünü yüzüne yaklaştırdı.

"Tüm klanını sikmemem için." Taehyung, Jongin'in yüzüne iğreniyorcasına dişlerinin arasından konuştuğunda, Jongin sertçe çenesindeki eli ittirerek ayağı kalktı.

"Güçlü bağlantılarım var, beni fazla küçümsüyorsun Taehyung." Bu sefer alayla gülen Taehyung'tu.

"Senin güçlü bağlantıların var değil mi?" Keyfi yerine gelmiş, gülümsemişti.

"Aynen öyle." Dedi Jongin tavrını belli ederek sertçe konuştuğunda, Taehyung elinde kir varmışçasına iki elini birbirine çarparak, Jongin'le göz teması kurdu.

"Klanımın güçlü bir bağlantıya ihtiyacı yok." Sivri dişlerini göstererek hafifçe başını Jongin'e doğru yatırdı.

"Klanım, tüm klanlar arasında en güçlüsü. Yani güçlü bir bağlantıya ihtiyaç duymuyor, aksine güçlü bir bağlantıya ihtiyaç duyulan bir klan oluyorum." Sırıtarak gözlerini kıstı.
"Bunu sen de biliyorsun Jongin." Dediğinde, Jongin sinirle yumruklarını sıktı.

"İttifak olduğumuz klanlarla klanını mahvettiğimizde klanını övmeye devam edersin."

"İttifak olduğun bir klan olmayacak." Taehyung sertçe konuşup, ezici bakışlarını Jongin'de gezdirdi. Sürekli şekil değiştiren yüz ifadesi Taehyung'a keyif veriyordu.
"Köklü bir klanı kim karşısına alır sanıyorsun?" Boş bakışlarla Jongin'le göz teması kurdu.
"Hem de senin gibi aşağılık bir herif için?" Gülerek kravatından tuttu ve kendine doğru çekti. Yüzleri birbirine çok yakındı Jongin yutkundu.

BOUNDARY | taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin