BY11: "YARIM KALANLAR"

573 47 82
                                    


Bölüme başlamadan sizden bir şey rica edeceğim

Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın özellikle yorumlarınız beni çok ama çok mutlu ediyor...
Bu da  bir an önce bölüm yazıp atmak istememi sağlıyor

Keyifli okumalar...


"Neden hâlâ işe gelmedi bir sorun mu var?" Jimin saatine baka baka bir ileri bir geri kafede dolanıyordu.

Heyecanlı hissediyordu bugün.
Bu sefer kendisini hatırlamasını değil, kendini hatırlatmak istiyordu sevdiği adama.
Karşısına kim çıkarsa çıksın alt edebilecek gücü kendinde bulmuştu.

"O bazen geç kalıyor da," Yoongi sorarca baktı cam bardakları elindeki bezle kurulayıp yerleştirirken,
"Sen nerdeydin?" Diye sorduğunda, Jimin öksürdü ve derin bir iç çekti eli ayağı birbirine karışmıştı.

Hoseok sevgilisine onay vererek konuştu.
"Kaç gündür kafayı yedik haberin var mı senin?"

Jimin suçlu gibi elini kaldırarak,
"Pekâlâ,"

"Sadece içiyordum ve içince de uzaklaşmak istiyorum biliyorsunuz. Sizi telaşlandırdığım için özür dilerim." Dediğinde, Hoseok arkadaşının masum görüntüsüyle burukça gülümseyerek hızlıca arkadaşına sarıldı.

"Ya Park Jimin sen gerçek misin ya? İlah gibi adamsın." Yoongi sırıtarak Hoseok'u izledi.

Yoongi'yle Park Jimin çocukluk arkadaşıydı. Aynı zaman da komşu.
Jimin, Yoongi'yle Hoseok'u tanıştırırken,
Hoseok da, Jungkook'la Jimin'i tanıştırmıştı.
Sanırım tanışmak değil de bu tam bir kaderin cilvesiydi.

Hoseok, Jimin'le ayrı okullardayken, Jimin ve Yoongi aynı okulda ve aynı sınıftaydı.
Hoseok sevdiği kişilere karşı enerjik ve şen şakrak bir kişi olmasına rağmen, tek olunca dünyanın en ruhsuz insanı olabiliyordu.

Ve Hoseok'un o zamanlar hiç arkadaşı yoktu.
Şu an babasının Hoseok'a devrettiği ama o zamanlar babasının olan kafenin çevresinde tanışmışlardı.
Jimin ıslanmayı hiç sevmezken, yağmurlu bir günde şoförü trafiğe sıkışmış, Jimin ise bir binanın altına girip yağmurdan korunmaya çalışırken, Hoseok Jimin'i gördüğü gibi Jimin'e şemsiye uzatmış ve birlikte sessizce kafeye doğru yürümüşlerdi.

Hoseok kahve ikram etmek istediğinde, Jimin teşekkür ederek kibarca kahveden nefret ettiğini söylemişti ve Hoseok da ona sıcak bir çay getirerek karşısına oturmuş çekingen bir tavırla Jimin'i izlemişti.

Jimin'in şoförü gelene kadar öylece birbirilerini izlemişler, şoför gelince de Jimin numarasını verip, 'Bugün benim için çok önemliydi. Her türlü ihtiyacında beni arayabilirsin.' diyip gitmişti.

Ve Hoseok aylar sonra Han Nehri'nde gerçekleştirilecek havai fişek gösterisinde yanında götürecek kimse bulamamıştı.
Tek gitmek de istemiyordu.
Ama gitmek istiyordu..
Jimin'i davet etmiş, ve şaşırtıcı bir şekilde Jimin davetini kabul etmişti.

O akşam gerçekten tam anlamıyla eğlendikleri ve dostluk bağlarını kurdukları bir geceydi.
Tabii Yoongi'yi görene kadar...
Jimin arkadaşı Yoongi'yi de davet etmişti.
Çünkü, Hoseok'un böylesine bir davete kendisini çağırdığını düşününce gerçekten yalnız olduğunu düşünmüştü.

BOUNDARY | taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin