BY5: "PARK JİMİN"

8K 190 39
                                    

Bölüm şarkısı; The Cure - A Forest

Keyifli okumalar...

*

"Evet Jeon. Klanıma hoş geldin."

Jungkook sessizliğini korur bir şekilde etrafta oynayan çocukları izlediğinde bu izbe yer bir süre sonra Jungkook'u rahatsız etmişti. Taehyung durumu fark etse de sesini çıkartmadan Jungkook'u izlemeye devam etti.

Jungkook aynı yerde durmaktan sıkılarak sözlüğünü iç cebine yerleştirdi ve Taehyung'u gerisinde bırakarak ilerledi. Herkesin bakışları Jungkook'un arkasındaki Taehyung'u bulduğunda, vampirler hemen sessizleştiler, ellerini kalplerine daha sonra başlarına yaslayarak Taehyung'un karşısında boyun eğdiler.

Jungkook şok içinde Taehyung'a döndüğünde Taehyung boş bakışlarla Jungkook'u izliyordu.

"Yeterli." Dedi Taehyung, sesi kumarhanede ilk defa tanıştığı Taehyung'un sesiydi. Dominant sesi kalın ve gürdü. Herkes doğruldu ve Taehyung'la göz teması kurmadan işlerini yapmaya devam ettiler. Çocuklar oyun oynamayı kesmiş, bir vampir Taehyung'un yanına gelmişti.

"Bir sorun var mı?" Vampir, Taehyung'la göz teması kurmayarak kısık bir sesle konuştu.

"Klanda hiçbir sorun yok efendim ama," Vampir konuşmaya devam etmeden yutkunmuştu.

"Ama?" Taehyung kaşlarını çattı.

"Kim Jongin savaş resti çekti." Taehyung vampirin konuşmasıyla kasıldı. Çene kası tamamen gerildiğinde, vampir gözü dönen efendisi Kim Taehyung'dan korkmuştu.

"Kaçıncı yüzyılda olduğumuzu biliyor mu bu herif? Ne savaşı?" Taehyung o kadar sert bağırmıştı ki, Jungkook istemsizce irkilerek başını yere doğru eğdiğinde, Taehyung Jungkook'un korktuğunu fark ederek alt dudağını sinirle yaladı ve sakince konuşmaya devam etti.

"Ne istiyormuş? Anlaşmayı bozacak kadar önemli olan karın ağrısı ne bu sikiğin?" Diye sorduğunda, hâlâ sinirliydi fakat sakin olmaya çalışıyordu.

Vampir, Taehyung'un vereceği tepkiden korkarak,
"Ateşkes antlaşmasını beraber imzaladığınız ortağı Lee Jihoon'u bizim klandan biri öldürmüş." Dediğinde, Taehyung öfkeden deliye dönse de sustu ve yüzünü sıvazladı.

"Yarın Jongin'i ofisime çağırın, eğer gerçekten bizim klandan biri ortağını öldürmüşse klanımın adını lekeleyen vampiri ellerimle sikeceğim." Yüzünü sıvazlamaya devam etti.

"Eğer o sikik klanım hakkında böyle bir yalan söylüyorsa, bizzat ben tüm klanını-" Taehyung, Jungkook'un varlığını hatırladığında sert bir şekilde vampirle göz teması kurdu.

"Mahvedeceğim."

"Baş üstüne efendim, arzuladığınız bir şey olursa buradayım." Taehyung vampire onay vererek, başıyla gitmesini emrettiğinde Jungkook bakışlarını yerden kaldırmamıştı.

"Sorun ne Jungkook?" Jungkook Taehyung'a bakmadan dudaklarını birbirine bastırdı.

"Sorun yok efendim." Taehyung Jungkook'un hitap şekliyle şok olmuş bir şekilde çenesini nazikçe kavradığında, Jungkook rahatsız hissederek geri çekildi.

BOUNDARY | taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin