BY8: "MAHVOLUŞ"

3.8K 177 118
                                    

Bu arada net bir şekilde geçen bölüm belirtmemiştim ama Chanyeol güçlü bir vampir. Sadece Namjoon Chanyeol'den doğal olarak daha güçlü ve köklü. Klanda Taehyung olmadığı zaman vampirlerin saygı duydukları kişi Namjoon, gerçi Taehyung varken de saygı duyuyorlar o ayrı konu. Ne de olsa asırlardır Taehyung'un sağ kolu. Vampirler arasında ise insanlara karşı sebepsiz güç kullanmak yasak (bazı) :D yani Chanyeol'ün kavga sebebi insan sevgilimi korumak için insana vurdum olamaz. Chanyeol bu yüzden Yoongi'ye sert bir karşılık vermiyordu. Karşılık vereceği zaman ise araya Namjoon girdi. Çünkü girmeseydi Jin'den sonra ikinci ölümüz Yoongi olabilirdi...

Keyifli okumalar

-

Bugün Jungkook için paha biçilemez bir gündü..
Onun için Taehyung'la vakit geçirmek demek zorunluluktan ziyade, kafasını dağıttığı az da olsa zihnindekileri bir kenara bırakıp eğlenmek demekti. Hiç değilse bugün için durum böyleydi. Bugün Jungkook, Taehyung'dan ayrılmak istememişti.

"Jieun," Jungkook kardeşine sıkıca sarılarak yüzüne baktı.  Uyuşturucuyu bırakmasına rağmen günden güne daha da çöküyor gibi hissediyordu.

"Abi, nerdeydin?" Jieun de abisine sıkıca sarıldığında, Chanyeol'ün öfkeli sesiyle Jungkook duraksadı.

"O puştları sikeceğim."

"Sana gidelim dedim Chanyeol, neden beni dinlemedin ki? O mağara adamının sevgilisini ittirirsen tabii ki üzerine atlar." Jungkook kolu kardeşine sarılıyken içeri girdi.

"Neden bahsediyorsunuz siz?" Baekhyun telaşla ayağı kalkarak Jungkook'a sarıldığında, Jieun sıkılarak abisinden uzaklaşmıştı.

"Baekhyun yüzüne ne oldu?" Jungkook'un arkadaşına bakarak telaşla sorduğu soruyla, Baekhyun üzülerek iç çekti. Chanyeol ise sivri dişlerini sıkarak sinirle gözlerini kapattı.

"Kafede." Chanyeol zorlukla konuştuğunda, Baekhyun hâlâ arkadaşına sıkıca sarılıyordu.

"Sikeyim, ikisini üst üste dizip sikeceğim. Yaralandığından haberim yoktu." Chanyeol yükselerek konuştuğunda, Jungkook geri çekilip arkadaşının yüzündeki yaralara dokundu.

"Biriniz tek tek ne olduğunu anlatabilir mi? Baekhyun kim yaptı bunu sana?" Korku ve üzüntüyle konuşmuştu Jungkook. Canından çok sevdiği arkadaşını yaralı görmek onu telaşlandırmıştı. Baekhyun'un canı tatlıydı ve yaralanmış olması Jungkook'da büyük bir endişe yaratıyordu.

"Yoongi ve Hoseok Hyung yapmış." Jieun araya girerek koltuğa rahat bir pozisyonda oturduğunda, Chanyeol ikisinin adını duymasıyla sinirle yumruğunu sıktı.

"İyi de onlar ne alaka ki?" Jungkook şaşkınlıkla konuştuğunda, Baekhyun onay verircesine inledi.

"Ah. Evet işte, onlar ne alaka ki?" Gözleri dolmuş elinin tersiyle dolan gözlerini silmişti.
"Sadece kafeye seni görmeye geldim ve olay çıkarttılar."

"Baekhyun hyung, ben hâlâ her şeyi hatırlıyorum." Baekhyun konuşan Jieun'a sertçe baktığında, Jieun yorgun bakışlarını 'Uğraşmak istemiyorum' dercesine çekti.

"Patron rahatsız oluyorsa gelmeyin Baekhyun, orada ben sadece çalışanım biliyorsun." Baekhyun arkadaşından böyle bir tepki beklemediği için şok içinde gözlerini açtı.

BOUNDARY | taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin