Yılbaşına özel bölümdü..
Bazı aksaklıklar çıkınca yetiştiremedim ama olsun yeni yılın dördüncü gününe özel bölüm olsun
🕴️🕴️🕴️🕴️BİR DE ÖZEL DİPNOT‼️
BALO KISMINI KESİNLİKLE MEDYADAKİ ŞARKIYLA OKUYUN...
Yazarken ordaydım anasını satayım ya neyse :')keyifli okumalarr...
-
Jungkook heyecandan terlemiş ellerini kot pantolonuna sürdü. Taehyung'un her teması, her dokunuşu garip bir şekilde Jungkook'a güzel hislerin kapılarını aralıyordu.
Taehyung'la tanışalı çok olmamıştı, tanışmaları bile fazla gericiydi.
Ama Taehyung ilk andan beri Jungkook'a hep kibar davranmış, onu yanında kendisini iyi hissettirmeye çalışmıştı.Ve işin garip yani diğer kişilere aynı davranmıyordu.
Taehyung, Jungkook'a herkesten farklı davranıyor,
Jungkook bu yüzden Taehyung'un yanında fazla özel hissediyordu.Mesela sinirden gözleri dönse bile Jungkook'a dönünce yumuşuyor, Jungkook gülümseyince, o da gülümsüyordu.
Kim Taehyung kesinlikle bu özelliğini anlaşmanın verdiği saygı çercevesine yoruyordu...
Taehyung acil bir telefonla Jungkook'a balo haberini verip gittiğinde, Jungkook heyecandan üst dudağını çekiştirip derin bir nefes alış-verişi yaparak yutkundu.
"Balo mu dedi?" Jungkook heyecanla Yoongi'ye döndüğünde, Jimin hızlıca kafeden çıkmış, Jungkook sebebini anlamadan arkasından bakakalmıştı.
Yoongi Jungkook'u görmezden gelerek omuz silkip kapalı mutfağa ilerlediğinde, Hoseok kaşlarını çatarak Jungkook'a baktı.
Jungkook da hevesi kırılmış bir şekilde Hoseok'la göz göze geldiğinde, Hoseok Yoongi'nin arkasından gitmiş Yoongi'ye bağırmaya başlamıştı."Şaka mı yapıyorsun Yoongi, sadece Jimin arkadaşın değil!" Derinden gelen hayıflanma sesiyle, Jungkook meraklı bir tavırla tezgaha doğru yanaştı.
"Hâlini görmüyor musun? Başına bir şey gelecek diye ödüm kopuyor." Yoongi kızgınlıkla Hoseok'a yanıt verdiğinde, Hoseok sertçe ofladı.
"O böyle olmasını ister miydi, onu tanımıyor musun?"
"Onu tanıyamıyorum Hobi, Baekhyun haklı o eskisi gibi değil."
"Saçmalıyorsun!" Hoseok bağırdığında, Yoongi derince içini çekmişti.
"Jimi-" Yoongi'yi susturan Hoseok'un ağzını kapatan ellerdi. Hoseok arkasını döndü ve tezgahın arkasından kapalı mutfağı merakla izleyen Jungkook'la stres olmuş bir şekilde dudağını kemirdi.
"Siz ne saklıyorsunuz? Baekhyun hangi konuda haklı?" Jungkook kaşlarını çatmış sertçe Hoseok ve Yoongi ikilisini izlerken aklından bin türlü şey geçiyordu.
Onlar ne demek istiyorlardı?
kim eskisi gibi değildi?
Arkadaşı Baekhyun'u konuşurken Jimin ne alakaydı ve aralarında ne dönüyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOUNDARY | taekook +18
Fanfiction2000 yıldır yaşayan Vampir Kim Taehyung'un işlettiği kumarhaneye, paraya ihtiyacı olan Jungkook gitmek zorunda kalır. Jungkook'u lüks kumarhaneye habersizce götüren arkadaşı ise para için onu kumar oynatmaya zorlar; Ama Jungkook, kumar nasıl oynanıl...