Jimin ve Namjoon için part 2 şeklinde yazmak istedim
-dediğim gibi taekook ağırlıklı herkes yardımcı başrol sayılır.
'hepsinin can alıcı
yerleri var hikâyede,'
-ki taekook hikâyesinde taekook'dan başka başrol olmasa bile Jimin.. tabii ki başrol olacak arkadaşlar saçmalamayın şğşürşdğwşisldş k-drama izler gibi okuyun işte-
Keyfli okumalar 😭✊-
"O adam orospu çocuğu." Jimin Namjoon'un omzunda ağlarken, Namjoon küçük bir çocuğa teselli verir gibi Jimin'in omzunu pışpışlıyordu.
Neden yaptığını bilmiyordu çok iyi bir adam sayılmazdı kendisi, hatta yüzüne karşı çoğu kez ne kadar kötü biri olduğunu söylenmişti.
"Bence de o adam en âlâ orospu çocuğu." Dedi Namjoon Jimin'e hak vererek bıkmışça konuştuğunda, patronuna ve aynı zamanda en yakın arkadaşına sövdüğünden haberi yoktu.
İçki şişesini kafasına diktiğinde, Jimin şımarık bir çocuk gibi Namjoon'un elindeki içki şişesini çekti.
"Yeter ya, içkilerimi bitirdin!" Dedi Jimin gözünü bile zar zor açarken, ağzını yaya yaya konuşması kaçınılmazdı. Namjoon gözlerini devirerek Jimin'in elindeki şişeyi çektiğinde, Jimin'in alnı ani hareketle Namjoon'un göğsüne düşmüştü.
"Yeter bu kadar, seni evine bırakacağım."
Jimin aniden Namjoon'un göğsünde içini çeke çeke hıçkırarak ağlamaya devam ettiğinde, Namjoon şaşkınca gözlerini araladı.
"N'oldu, yine neden ağlıyorsun?" Diye sorduğunda Jimin sıkıca Namjoon'a sarıldı.
Jimin'in evi de ailesi de Jungkook'tu.
Ve şu an Jungkook hayatında yoktu."Benim evim yok ki." Dedi Jimin içini çekmeye devam ederken, Namjoon sarhoş olduğu için zihnen müdahale etmek istemiyordu.
"Ne demek senin evin yok?" Dedi
Jimin'i araştırmaya fırsat bulamadığı için söylediklerine inanıp derin bir nefes verdiğinde, normalde başkalarına delilsiz inanmak asla yapmadığı şeyler arasındaydı."Ee.. ne yapacağız şimdi?" Dediğinde,
Jimin geri çekilerek bilmediğini belirtir bir şekilde Namjoon'a baktı. Namjoon gözlerini devirmişti."Sarhoş olduğuna dua et."
Namjoon Jimin'in ehliyet kemerine uzanarak arada mesafe bırakmadığında, Jimin huysuzca Namjoon'u ittirmeye çalışıyordu.
Namjoon sertçe Jimin'in ellerini tutarak iki yana açtı ve koltuğa yaslayarak yüzünü birbirlerine yakınlaştırdı."Oğlum yerinde dur manyak mısın amına koyayım?"
"Sussana sen ya..." Jimin gevşekçe konuşarak aralarındaki minik mesafeden Namjoon'un burnuna kafa attığında, tamamiyle sarhoşluğun etkisindeydi ve bundan keyif alıyordu.
Namjoon geri çekilerek işaret ve orta parmağıyla Jimin'in burnunu sıktığında, Jimin ağzından nefes almaya çalışırken garip bir ses çıkartmıştı.
"Nefes-alamıyorum-ğğ" Namjoon tepkisine kahkaha atarak elini burnundan çektiğinde, Jimin havadaki elini sertçe ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOUNDARY | taekook +18
Fanfiction2000 yıldır yaşayan Vampir Kim Taehyung'un işlettiği kumarhaneye, paraya ihtiyacı olan Jungkook gitmek zorunda kalır. Jungkook'u lüks kumarhaneye habersizce götüren arkadaşı ise para için onu kumar oynatmaya zorlar; Ama Jungkook, kumar nasıl oynanıl...