ZxD
Artık bir karar ver, Agatha! Kendi ellerimle gidip polise teslim mi olmalıyım yoksa sanki hiçbir alakam yokmuş gibi davranıp yalan bir ihbar mı vermeliyim? Olanları anlatsam bile kanıt olmadan inanmazlar ki.
Gözlerimi tekrardan cesede çevirdiğimde, içim aniden ürperdi. Kendi ellerimle, amcamı öldürdüm... Artık bir katilim. Hayır hayır, isteyerek yapmadım. İsteyerek yapmamış olmam neyi değiştirir ki? Kendi öz amcamı öldürdüm sonuçta. Öz amcam dediğim kişi, birkaç saat önce bana tecavüz etmeye çalışıyordu. Yine de bu, masum olmadığım gerçeğini değiştirmez. Kendi iç dengemi bozdum artık. Kötülük galip geldi. Hayır! Kötü olmadım, isteyerek yapmadım ki. Sonuç olarak, ben birini öldürdüm. Katilim!
- 13.15
"Jean Martinez'in nesi oluyorsunuz?" dedi, elindeki kağıda bir şeyler yazarak polis.
"Kendisi amcam oluyor." dedim kekeleyerek. Birkaç şey daha yazdıktan sonra tekrar kafasını kaldırıp "Olayı anlatır mısınız?" dedi. Derin bir nefes alıp söyleyeceklerimi, önceden zihnimde hazırlamaya başladım.
"Dün şafak daha sökmeden, Milano'ya geldim."
"Nereden?"
"Paris'ten."
"Neden?"
"Orada kaldığım ev, yıkılıcaktı. Yeni bir ev tutacak kadar da param yoktu. Amcam, Milano'ya gelirsem; hem kendisiyle yaşayabileceğimi, hem de bana bir iş bulabileceğini söyledi." dedim tek bir solukta. Polis, elindeki kağıda birkaç şey daha yazdıktan sonra tekrar bana baktı.
"Paris doğumlu musun? Yoksa oraya sonradan mı gittin? Çok rahat İtalyanca konuşuyorsun, bu yüzden şaşırdım."
"California'da doğdum, üniversite zamanlarımda Paris'e gittim. İtalyanca'yı, babam İtalyan olduğu için küçükken yaptığımız pratikler sayesinde biliyorum."
"Babanız nerede şimdi?"
"Ben daha on yaşına basamadan, öldü." dediğimde tekrar polis, kağıda bir şeyler not etti.
"Dün gece, amcanızın evine girdikten sonra neler yaşandı?" dediğinde, kalbim artık atmıyor gibiydi. Nasıl cevap vereceğim? Neler anlatacağım?
"Girdikten hemen sonra ilk işim duş almak oldu. Fakat, alamadım. Duş almak için evi tek tek dolaşıyordum."
"Amcanız bu esnada ne yapıyordu?"
"Yemeklerle ilgileniyordu, diye biliyordum. Çünkü, senin için çok özel şeyler hazırladım, dedi."
"Peki, devam edin."
"Üst kat oldukça büyüktü. Neredeyse eski evimin birkaç katı kadar. Tek tek kapıları açarak duş alacağım odayı, bulmaya çalışıyordum. Yalnız, ilk denediğim kapıların, yarısından fazlası kilitliydi. En sonunda ben başka bir kapıyı açtım ve beklemediğim bir manzarayla karşılaştım."
"Daha detaylı anlatır mısınız?"
"Peki. Bu oda; stritptiz direkleri, birçok çıplak kadın resmi ve cinsel objeyle donatılmıştı."
"Aldığım bilgiye göre, o odada bir şeyler olmuş. İnceleme esnasında, cinsel objelerden birinin ucunda kan bulunmuş. Bu objenin konulduğu duvardaki çıplak kadın tablosu da, yere düşerek parçalara ayrılmış." dediği anda ruhumun çekildiğini hissettim. Objeyle, amcamın gözüme vurmuştum. Amcam üzerime yürüdükçe de tabloya yaslanmıştım. Hızlıca kaçarken acaba tablonun düşmesine mi yok açtım? Nasıl sıyrılabilirim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR MR
Teen FictionDünyanın en başarısız Moda Tasarımcısı Agatha'nın, başarılı bir aşk tasarlama hikayesi...