Capitolul 3- Copacelul Slendy

451 36 0
                                    

# Jeff pov.

Am inceput sa vorbim despre crimele nostre si despre cum am devenit criminali ,ei i s-a facut somn si a adormit. Nu stiu de ce,dar m-am uitat la ea cum doarme minute in sir ,cand mi-am dat seama ce faceam am plecat scriind cu un marker rosu pe oglinda : Go to sleep... Julie!; si desigur m-am semnat.

#Julie pov.

M-am trezit si am mers la baie sa imi fac rutina de dimineata ,dar cand am vazut ce era scris pe oglinda am rosit pana in varful degetelor. Il plac...chiar mult dar ce conteaza daca nu simte la fel... eh cu toate astea m-am imbracat cu o pereche de pantaloni scuri un tricou cu " Take me drunk,i'm home! " , Converse rosii, castile, telefonul skate-ul si dusa am fost.

Ma plimbam cu skate-ul prin padurea de la marginea orasului cand deodata o iau inaintea skate-ului si aterizez in fund...da ce momente misto mai am si eu pff (facepalm). Mi-am pierdut skate-ul asa ca am decis sa ma plimb putin . Copacii imi dadeau fiori iar in padure se asterne o ceata groasa ,dar ciudat, ma simt destul de in siguranta aici ,departe de toate barfele si toata bataia de joc de la scoala ,de aia nici nu prea mai apar la ore ... in fine mergeam ca o nebuna prin padure cand ca prim magie ma lovesc de un copac sau cel putin asta credeam eu ca era, dar wow ,mai sa fie era un copac cu picioare,maini si cap plus tentacule si la costum. Ma uitam la el ca o retardata si el la mine ...cred deoarece e ciudat sa crezi ca vede cand nu are fata ,dar asta e partea a doua.

Cum eram eu trasa in fascinantele mele gandur copacelul ma ridica cu un tentacul si ma da cu capu' de un copac...da mersi domnu' nu trebuia si cum normal fac cand sunt in pericol ma transform ,dar acum am alta forma ,mai ciudata , aveam o coada ca de scorpion sau asa ceva manusi cu gheare imense si din spate imi ieseau doua tentacule terminate cu niste varfuri ascutite ....mmm imi place ce vad. Am reusit sa ma eliberez din tetaculul creaturii ,dar mai erau cand de odat cineva sare pe ciudat ...era Jeff...

J: - Ce naiba faci,Slender?

S: Ma apram idiotule! Nu vezi cu cine ma luptam? si arata spre Julie.

Julie: Cred ca eu ma aparam !! Chestia asta a venit si m-a dat cu capul de un copac! Cred ca am un cucui cat juma' de Titanic, si tu te plangi?

J: (chicoteste) Ok, acum cereti-va scuze unul altuia si gata ca ma doare creierul!

S: Imi pare rau ca te-am atacat, Julie.

Julie: Si mie ,dar cum de stii cum ma cheama?

S: Eu sunt Slenderman ,stiu totul, dar imi pori spune Slendy, Slends..

Julie: Ok... Slendy...

S: Acum eu merg acasa. Jeff du-o tu pe Julie ok?

Jeff&Julie: OK!

****

Heyyy! Ce fac Llamacornii mei? Sper sa va placa capitolul si scuze pentru greseli! Love ya !!!

Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum