Capitolul 15.De ce?!

248 14 2
                                    

Julie pov.
Au trecut 2 ani de cand eu si Jeff ne-am casatorit si un an de cand a venit pe lume micuta Emily.Sunt cea mai fericita persoana din lume si cea mai fericita mamica aww.Dar totusi de vreo luna Jeff se cumporta ciudat,pleaca de acsa in mijlocul noptii si se intoarce dimineata,imi spune mereu ca e vorba de vanatoare si alte prostii,dar sunt sigura ca mai e si altceva,ceva ce nu imi place...
-Jeef!
-Da ,Julie?
-Poti sa vi putin?
-Ok.Dar trebuie sa plec mai tarziu.
-Iar pleci?
-Am treaba.
-Ok.spun si imi pkec capul in pamant.
-S-a intamplat ceva?
-Nu,sunt bine.spun si simt cum lacrimile stau sa cada.
-Bine,spune si ma saruta pe par.
-Te iubesc...spun cand da sa plece pe usa.
-....Si eu....
Si asa pleaca ca de fiecare data. Dar sunt ingrijorata,daca nu ma mai vrea,daca nu ma mai iubeste ca inaninte?Si multe alte intrebari fara răspuns...Nu mai suport,trebuie sa aflu ce se intampla cu el...O las pe Emily cu Sally de care sunt uimita ca stie sa o liniștească si sa se poarte cu ea,si plec dupa el.De cand am nascut-o pe Emily incep sa imi revina puterile,defapt daoar 3 puteri,localizarea prin telepatie, transformarea in animal si parul ciudat.Am incercat sa il localizez pe Jeff 10 minute si intr-un final am reusit.Se afla in parcul din oras.Ce dracu cauta acolo?
Am pornit rapid inspre parc si l-am gasit pe o banca,dar arata diferit,avea parul castaniu ,nu era taiat pe fata si era imbracat intr--o camasa in carouri si jeansi albastri.Brousc o fata ii sare in barate si incepe sa il sărute,iar el...Nu o refuza!Simt cum nu mai am aer.Ma ascund dupa un copac si ii privesc cum se saruta,rad si cum o privește asa cum nu m-a privit pe mine niciodata.Incep sa plang zgomotos,el observand si apropiindu-se de copac,incep sa fug cat pot de tare,stiind ca m-a observat si ca stia cine sunt.Am ajuns acasa si am gasit-o pe Sally jucându-se cu Emily. A vazut ca am plans si a venit sa ma ia in brate,stiind cauza plansului.
-De ce?!Spun si izbucnesc mai tare in plans prabusindu-ma la pamant.
-O sa il omor!!!
-*suspine*
La un moment dat vine Slender.
-Julie...imi pare atat de rau...
-Nu trebuie.Nu e vina ta...
-Imi pare rau ca a trebuit sa fie asa.
-O sa plec...
-Ce?
-Nu o sa pot sa mai dau ochii cu el,Slend,nu pot...
-Fie cum vrei tu ,dar Sally vine cu tine,ok?
-Bine...
Vine si ma îmbrățișează apoi se teleporteaza si in mai putin de 10 minute apare cu bagajele mele.Asta a fost...Sally o ia pe cea mica in brate si il imbratiseaza pe Slends ,iar cea mica il prinde de deget pe Slend. Inainte sa plec ii las o scrisoare in camera lui Jeff.Apoi Slend ne teleporteaza la o casa superba.Ne ajuta se despachetam si apoi pleca spunand ca daca avem nevoie de ceva va veni imediat. Sally se juca cu cea mica iar eu am mers in camera si am inceput sa plang intr-un final adormind din cauza oboselii.

Jeff pov.

Iar trebuie sa plec de acasa pentru a ma intalni de Millarie.O roscata focoasa de care a inceput sa imi placa.E amuzanta,ciudata ,nebuna...
Am plecat spre parc schimbandu-ma de haine in padure.Cand am ajuns am asteptat ceva,dar intr-un final a venit .A sarit pe mine si a inceput sa ma sarute salbatic ,eu acceptand deoarece imi lipsea sexul ,de cand Emily s-a nascut,eu si Julie nu am mai facut nimc.Chiar daca e gresit ceea ce fac,o fac in continuare.Deodata aud pe cineva plangand cu disperare,ma intorc si incerc sa vad cine e ,dar fuge,incep si eu sa fug ,dar ii vad parul,era exact ca al lui...JULIE!Oh nu!Nu e bine!Incep sa fug ca un disperat dupa ea,dar o pierd printre copacii padurii.CE AM FACUT?AM UN COPIL SI O SOTIE CARE ACUM PLANGE PENTRU CA AM INSELAT-O,BUNA TREABA JEFF!Ajung acasa si urc in camera si nu dau de Julie.A plecat....cu tot cu Emily....cu tot cu fericirea mea.Gasesc un plic unde gasesc o scrisoare si inelul lui Julie. Ma uit la scrisoare si imi vine sa mor in ea scria:

You and me, we made a vow
For better or for worse
I can't believe you let me down
But the proof is in the way it hurts
You've been so unavailable
Now sadly I know why
Your heart is unobtainable
Even though Lord knows you kept mine.Maybe I am just not enough
You've made me realize my deepest fear
By lying and tearing us up.

Cam asa a fost si cu noi...

- Julie -

Am inceput sa plang si sa sparg absolut totul prin camera.Am alungat cele mai importante persoane din viata mea.Asa cum am facut si cu familia mea...Trebuie sa repar asta,trebuie sa imi cer scuze,trebuie sa le am langa mine.Dar cum? M-am dus la baie si am luat o lama si am inceput ca fac taieturi adanci si dureroase apoi incep sa amețesc...cad la pamant...negru....peste tot negru.

Slender pov .

Intru in casa si aud o cazatura puternica.Urc repede sus si verific camerele.Cand ajung in camera lui Jeff il vad intins pe jos intr-o balta de sange cu taieturi uriase pe maini.! Il ridic si il duc la mine in birou.Il ung cu niste potiuni si sper sa isi revina. Trebuie sa o sun pe Julie.

-Alo?
-Da,Slender!Ce este?
-Julie,Jeff si-a taiat venele!A pierdut foarte mult sange!
-Ce?spune si o aud cum incepe sa planga.
-Stai linistita i-am dat niste potiuni si sper sa isi revina.
-Vin acolo chiar acum!
-Bine,repede!

Hei Llamacorni ,am venit din tabara si am postat.Yeey!Sper ca v'a placut capitolul.Scuze pentru greseli. Va iubesc ba!

Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum