Jeff pov.
Au trecut 7 luni de cand eu și Julie suntem împreună. O iubesc enorm si azi vreau sa fac pasul cel mare, dar vreau sa fie ceva extrem de special.
-Slendeeeeeer!
-Ce-ai bă copchil compot?
-Vreau sa ma ajuti cu ceva.
-Ce mai este?
-Veau sa o cer in căsătorie pe Julie.
-Ooo .Bine te ajut.Ce trebe sa fac?
-Multumeeeesc! Trebuie sa pretinzi ca am avut un accident si sa o aduci acasa cand te sun eu ok?
-Ok.
Am spus si celorlalți sa ma ajute. Sally o tinea ocupata,pana cand v-a afla de la E.J ca am facut "accident" ,Slender o va aduce acasa cand ii zic eu, Ben va aduce decoratinulie,sampania si altele ,iar eu ma duc sa ma pregatesc.Julie pov.
-Sally cate cumparaturi ma facem? Spun eu obosita de la ata shopping si atatea plase pline cu haine.De unde dracu atatia bani?
-HAI! Nu mai fa figuri ca am vazut o rochie superba!
-Nuuuuu!!!!!
-Daaa.!!!
-Grrrrrr....
Si aa am continuat 2 ore! 2 ORE in care a trebuit sa car cumparaturile alea nenorocite pana cand ma suna Slender.
~CONVORBIRE TELEFONICA ~
-Alo?
-Julie,Jeff a avut un accident si a pierdut mult sange.
- Ce!?
-Vin sa va iau in 5 minute.
- Grabeste-te!
-Ok.
Am cazut in genunchi incepănd sa plang.Sally a venit langa mine sa ma consoleze spunand ca va fi bine.A aparut si Slender si am ajus acasa cu viteza luminii.Am intrat in casa.Era lumina stinsa.Cand am aprins-o:
-Surpriza!sare toate lumea,dar nu il vad pe Jeff. Deodata apare si el ombracat elegant punandu-se in genunchi in fata mea.
-Julie Ross,vrei sa ma faci cel mai fericit baiat din lume si sa devii sotia mea?
-DA! Spun si ii sar in brate sarutandu-l apasat. Imi pune inelul pe deget,era superb (poza la media) .
Si asa a inceput petrecerea.Pe la 12 noaptea toata lumea era in extaz noi doi am urcat in camera,Jeff incuind usa.
-Jeff,ce vrei sa faci? Spun si afisez un zambet pervers.
-Vroiam sa stiu daca in seara asta vrei sa fi a mea.
-Da.
Zambeste si ma saruta pasional desfacndu-mi fermoarul rochiei cumparate de Sally, ma saruta pe gat,sugand fiele fierbinte, imi resface sutienul aruncandu-l undeva prin camera .Imi saruta sanii muscand si saugand sfarcurile intarite ma intinde pe pat si se urca peste mine sarutandu-ma salbatic si coborand din ce in ce mai jos pana ajunge la chilotii mei de dantela , ii apuca cu dintii si ii da jos. Imi mangaie feminitatea apoi isi baga 2 degete in mine eu gemand puternic.Cand eram aproape de orgasm se opreste .Isi da boxerii jos ,eu admirandu-l pe Godzila. Ma saruta apasat si intra puternic si adanc 8n mine facandu-ma sa ii tip numele. Intra si iese usor din mine apoi mareste viteza gamand amandoi .Gand vine momentul ma saruta si isi da drumul la fel si eu.Se tranteste langa mine epuizat si ma trage aproape de el.
-Te iubesc enorm!
-Si eu!
Ma saruta dulce si adormim amandoi .Heyyyy! La multi ani ,lumeee copilaroasa! Sa nu crestem niciodata si chiar daca vom creste sa ramanem copii mereu. In fine va iubesc ba si sper ca v-a placut capitolul si apropo scuze de greseli.Love ya!
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...