Julie pov.
Ma trezesc ,rutina,farse pentru Jeff,razbunare,dupa aia ma prefac suparata,Jeff ma consoleaza si cam asta este rutina noastra de dimineata :3.Dar mno trebuia sa se intalmple ceva azi ,ca doar Universul nu se simte bine daca nu se caca in viata mea ....
Slender pov.
Am aflat ceva despre Julia,si nu cred ca va fi foarte fericita...
-Julieee!!
-Daaaa!???
-Poti sa vi putin aici?
-OK.
-Julie,trebuie sa iti zic ceva...
- Da,ce e?
-Stii ca esti un fel de corcitura nu?
-Da ,logic ca stiu,de ce?
-Nu vreau sa te superi sau ceva,dar trebuie sa renunti la puteri,daca vrei sa fi cu Jeff in continuare...
-OK! O sa o fac... O sa renunt la puteri...
Jeff: Ce o sa faca ma?
- O SA RENUNT LA PUTERI!!!
J: De ce ???
- Daca vreau sa fiu in continuare iubita ta trebuie sa renunt la puteri...
J: Nu trebuie sa faci asta...
- Ba da .
S: Alegerea e numai a ta.
- O sa renunt la puteri. Spun si il sarut pe Jeff.
S: Sa incepem...
Zis si facut dupa nenumărate ritualuri si ore enervant de lungi am ramas fara puteri...o sa imi fie dor de ele.
Meh dupa ce am terminat ritulalul am mers in camera, unde Jeff m-a trântit pe pat si am inceput sa ne jucam, joculetele noastre deocheate...:)))
Dupa aceasta partida de jocuri am bagat somn instatn, cel putin eu , Jeff a continuat sacse joace cu parul meu si cu patura. M-am ridicat brusc, acesta tresarind.
- CULCA-TE IN ZOMBII MA-TII!!!
- Ok gata sefa , nu da ca sunt copil cu handicap! Am inceput sa rad ca o retardata ce sunt in plm!****
Heiiii, am postat. Stiu ca e super scurt , dar am scris la presiune. Nu a avut nici logica nici inteligenta,dar na. Va iubesc mult , scuze pt greșeli si daca se ia o curva de voi spunându - va ca sunteti proști / proaste, spunetii ca la cat e de deșteaptă provoacă explozii nucleare doar din mina de creion.
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...