Jeff pov.
Dormeam linistit langa iubirea mea cand deodata POC!!!Julie nu mai e in pat ma ridic si ma ma uit la Julie cum radea ca o psihopata,da un ras de ala care te facea sa razi de rasul ei.
-Ai cazut?
-Nu!!! Am vazut ca podeaua era trista si m-am gandit sa o pup! Cap de musca!
-Dar pe mine nu ma pupi?
-Nu! Ca ai ras de mine!
-Te loooog!!
-Bine,bine! Spune si imi da un pupic dulce.
Deodata imi suna telefonul,ma uit si vad ca scrie Alice, ce dracu mai vrea si parasuta asta?
=CONVORBIRE TELEFONICA=
Alice: Ce faci iubi?
Jeff: Iubi sa ii zici lu' ma-ta!
Alice: Vai Jeff de ce te porti asa,ai uitat candam facut prostioare cu 2 luni in urma?
Jeff: Aia a fost in trecut,acum am pe cineva care nu ma foloseste pentru placeri!
Alice: Jeff ince te iubesc.spune cu o voce plangacioasa.
Jeff: Mhm, cum sa nu!
Alice: Daca nu ma crezi,voi veni azi la Slendy acasa sa iti demonstrez!
Jeff: Sa te puna dracu sa te apropii de casa ca o sa mori!
Alice: Las' ca mai vedem noi!
Jeff: Mori! spun si ii inchid telefonul in nas.
Am inchis telefonul si m-am intors la Julie care statea pe pat.Am vrut sa o sarut,dar m-a respuns,ce mama naibii?
Julie pov.
-Jeff, cine era aia?intreb incercand sa nu il strang de gat.
-Era o curva care s-a folosit de mine.Si acum crede ca inca suntem impreuna. atunci m-am ridicat si am dat sa plec,dar m-a prins de incheietura.
- Ce dracu' faci?
-Plec!Nici nu mai puteam sa respir sin cauza lacrimilor care cadeau neincetat in timp ce incepeam sa imi strang lucrurile din camera.
-Nu pleca, spuse Jeff ,dar nu l-am bagat in seama.M-a apucat de incheietura si ma prinde de sold ca sa nu pot sa ple.
-Doar asculta-ma.spune si ma trage mai aproape de el.Nu mai suntem impreuna.Nenorocita aia e o escroaca.Nu e nimic intre noi,nu va fi niciodata.Eu pe tine te iubesc, crede-ma te rog. Spune si observ cu ii curse o lacrima.
Ma calmez si imi pun mainile in jurul gatului sau.Ma lipeste de el si incepe sa ma sarute tandru, punandu-si mainile pe talia mea.
-Te iubesc, Julie!, Te iubesc cu n-am mai iubit pe nimeni pana acum,insemni totul pentru mine!
-Si eu te iubesc, Jeff!
-Uite cum facem ,ii spun lui Alice sa ne intalnim undeva si vi si tu mine si o terminam odata, ok?
-Nu stiu ce sa zic...
-Te roog!
-Ok!
-Mersiii!! Spune si ma saruta dulce.
****
Heii Llamacorni, scuze ca am fost asa inactiva ,nu am mai baut redbull si am fost hiper plictisita si fara inspiratie.Deci va roooog nu ma omorati! Nuj cand o sa mai postez ,dar o sa fac si alte carti dupa asta.V a iubesc llamacorni hiperactivi!
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...