#Julie pov.
Dimineata urmatoare m-am trezit cu o durere de cap insuportabila,tulaiiii,imi explodeaza nuca!!!Ma duc la baie sa imi fac rutina de dimineata,cand ma intorc Jeff inca dormea ,asa ca m-am gandit sa ii fac o srpriza. M-am dus la baie, am umplut o galeata cu apa si m-am dus catre pat si ...PLEOSC!
- Aaaaaaaaaaaaaa e receeeeeeeee! tipa Jeff ca o camila in calduri.
- Buna dimineata!
- Sa vezi ce-ti fac!!!!
- Aoleo! Am iceput sa alerg prin camera cu el dupa mine,pana cand m-a prins intr-un colt al camerei.AM DAT DE DRACU' !!! M-a luat pe umar si m-a dus pana la pat m-a trantit pe el si s-a pus deasupra mea punandu-mi mainile deasupra capului si incepand sa ma sarute pasional. Imi da jos tricoul si il arunca undeva prin camera la fel fac si eu rosind cand ii vad 6 patratele perfecte si coboara sarutarile in jos spre gat , imi da suteniul jos ,sarutandu-mi sanii apoi coborand mai jos spre abdomen si imi da pantalonii jos apoi si-i da pe ai lui la o parte si scoate un prezervativ din buzunar,iar eu rosesc cand imi apuca chilotii cu dintii dandu-i jos ai isi etaleaza ranjetul pervers, isi da boxerii jos iar eu raman masaca cand ii vad " prietenul de o viata"... cum boala o sa intre chestia aia in mine? E imensa! El incepe sa chicoteasca cand imi vede fata si ma saruta pasional in timp ce isi punea " balonasul" apoi imi zambi temator , iar eu dau afirmativ din cap stiind de ce s-a oprit. Intra incet in mine facandu-mi praf " puritatea" si facand sa imi iasa un geamat de durere printre buze,a inceput sa se miste mai repede facand ca durerea sa dispara ,placerea acaparandu-ma ,ma simteam fericita,ma simteam a lui, cand ajungem amandoi la punctul culminant simt cum muschii mei se relaxeaza gemand de placere. Iese din mine si ma saruta lung.
-Ai fost minunata,iubito! Te iubesc mult!
-Si eu ,Jeff!
Ne-am imbracat si am coborat in sufragerie, unde ceilalti se uitai cu perv face mod activat :))
E.J: Oooo ,dar ce ati facut nebunilor?
Sally: Taci ma! spune si ii trage o palma peste ceafa.
E.J: Auu ... ma doare ... da-mi un pupic ca sa imi treaca!
Sally: Bine. spune si il saruta scurt .
Jeff: Si ziceati de noi ca suntem nebuni?
Julie: Cum v-ati cuplat bai, puradeilor?
E.J: Uite-asa bine! O iubesc si ma uraste! Perfectiune!:))))))
Sally: Awww. spune si il saruta din nou de data asta ma lung. eww deja ma dezgusta:))))
Restul: Luati-va o camera!!
Sally& Jack: Binee!! tipa iar Jack o iar in brate si merg in camera ,iar dupa nu mai spun ce se auzea de sus si cum au coborat saracii ciufuliti ca doi arici..
Ben: Heeeyy....aaa... ce s-a intamplat cu voi? Iar v-ati baut pe Nutella? Macar mi-ati pastrat borcanul?
Jack: Nu ma piticu' futardel! O iubesc pe Sally si am dovedit-o!
Sally: Mhm!Il iubesc pe boul asta! :)))))
Ben: OK! Bravo amorezilor ,dar vroiam sa va zic ca un prieten da o pretecere vreti sa veniti?
Restul: Da!!!
#Jeff pov.
Mno haida la petrecere!!! Julie s-a imbracat normal,intr-un hanorac negru pe care scrie : I'm a little unicorn!, jeansi negri si conversi, eu pe de alta parte am luat un hanorac pe care mi l-a dat Julie si are urechi de pisica, jeansi negri si Conversi, done!
- dupa 15 minute de mers si lovit de copaci-
Julie: Am ajuns! ALELUIA!
Jeff: Daaaaa!
Ben: ALELUIA!
Restul: INSFARSIT!
Am intrat in vila aia si am fost intampinati de fum gros de tigara ,tipi drogati, si bautura...mehh. eu si Julie ne tineam de mana si ne plimbam printre oamenii beti, drogari, de toate tipurile... si am dat in baie habar nu am cum , dar Jule a sarit in spatele meu si a inceput sa ma gadile. Dupa ce a terminat am inceput sa o sarut pasional si sa ii ridic hanoracul sub care nu avea nimic inafara de sutien. O sarut pe gat pe sani si incepem din nou sa ne iubim. Dupa ce terminam joaca,mergem jos unde ii gasim pe ceilalti beti morti si drogati si fumati si de toate. a trebuit sa il chemam pe Slendy care era in vacanta la fratii sai, ca sa ii teleporteze acasa. A fost o zi geniala!!
****
Buna, Llamacornilor! Habar nu aveti cat am ras in timp ce scriam scenele alea mai speciale, deoarece erau niste prieteni langa maine in timp ce scriam si imi ziceau ce sa scriu si gemeau si faceau ca vacile in calduri. Tulai... .In fine sper ca v-a placut capitolul, sorry pentru greșeli i si sa stiti ca...ca.. ca va iubesc ba! (lacrima de emotie)
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...