Emily pov.
Ce face lumeaaa?Eu sunt Emily,fabuloasa si icredibila de sexy,fetita lui Jeff the Killer.
Am 17 ani mari ,grasi si frumosi si sunt cea mai tare tipa Ever!Si modesta de asemenea,dar nu ma laud!
Cu ce sa incep?Ah da!Deci,sunt Emily,am 17 ani,ochi albastrii,par brunet,imi place Nutella,unicornii,hanoracele pufoase,blugii stramti si tenisii siiiiii sa ucid.Sunt tocilara clasei,dar nu ma plang,sunt o tocilara rebela,am cel mai dulce si dragut iubit din tot liceul si locuiesc cu criminalii mei preferati,pe care ii stiti deja.Mai multe nu spun ca va plictisesc.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-Emily!Vino jos!A venit Bloody!
-Amu'!
Strigatele de imperechere scoase de mine si mama se aud prin toata casa si imi pare rau de micul Tobias.
Cobor treptele parca interminabile si ajung fata in fata cu dragutul de Bloody ce imi da un sarut dulce pe frunte si isi impleteste degetele cu ale mele.
-Aveti grija la scoala si fara batai,Emily.
-Spunei asta idioatei de Britney!
-Bine,doar ai grija sa nu o omori.
-Nu garantez nimic!stig si ies pe usa tragandul pe Bloody dupa mine.Urcam in masina lui si pornim in viteza spre scoala.Cand ajungem in parcarea liceului,minunata si nebuna mea prietena,Nina ne astepta alaturi de Puppet,Candy si Jason.Cine sunt astia?Pai,Nina the Killer,Puppeteer,Candy Pop si Jason the Toy Maker.
Dar momentul reuniunii nu dureaza mult ca "populara" scolii isi face aparitia si se agata de gatul lui Bloody-Otis- si se uita la mine cu un sictir de iti vine sa o bati,ceea ce o sa si fac daca nu se indeparteaza mai repede de iubitul meu.
-Buna,Otis!De ce nu ai mai venit la mine aseara,iar i-ai spus sarantoacei asteia ca o iubesti cand stim amandoi ca pe mine ma iubesti?spune cu o voce pitigaiata ce imi face urechile sa explodeze.
-Nu am mai fost niciodata la tine si nu te iubesc,pentru a mia una oara saptamana asta!spune Otis si ii indeparteaza mainile de pe gatul lui si ma prinde pe mine de talie si ma saruta in fata tarfei aleia.Buzele sale moi le mangaie pe ale mele,iar limba lui se joaca cu a mea.Dupa ce ne despartim din sarut,imi da o palma peste fund si imi zambeste pervers de sus,cum el e mai inalt ca mine cu 21 de centimetri,normal ca ma priveste sau imi zambeste "de sus".
-Hai la ore indragostitilor!tipa Candy si o ia de mana pe Nina si incepe sa fuga spre scoala.
-Haideti! Avem prima ora anatomia si vreau sa aflam de unde vin copiii!zice Jason si fuge dand din maini ca un descreierat.
Imi impletesc degetele cu ale lui Bloody si potnim spre laborator.
-Ne vedem in pauza.
Ma saruta pe frunte si pleaca spre clasa lui.E mai mare cu 2 ani ca mine,si toata lumea spune ca ne sta bine impreuna.Adica el are un 1.88 si eu am 1:67,el e baiat rau,dar dulce,eu sunt tocilara.Dragut!Desi e inconjurat de toate fetele el ma "ubeste" pe mine si inaltimea mea minuscula.ne-a cunoscut anul trecut si nu a fost chiar dragoste la prima vedere,mai bine spus dupa doua palme.
<<<FLASHBACK>>>
Un liceu nou,din nou!Aaghhh! Somebody Shoot Me!Intru in curtea scolii si privirea imi cade pe un baiat ce isi tine mainile pe curul unei blonde siliconate,in timp ce aia il linge.Ai de p**a mea!Numai perversi si aci?Fuck my life! Trec pe langa aia doi incercand sa nu borasc curcubee pe ei si inaintez pe coridoarele scolii pana ajung la director.Acolo vad un baiat cu ochii verzi spre galben ce mi se par cunoscuti si parul rosu sangeriu.Se pare ca cineva are probleme...Ma asez langa el si astept directoarea sa vina sa imi dea orarul si alte chestii.
-Esti noua,nu?
-Mdap.raspund si sunt putin surprinsa ca imi vorbeste.
-Cum te cheama?
-Emily,Emily the Killer sau Judge Angel.
-Nu se poate!Esti fiica lui Jeff?Acel Jeff?
-Da,acel Jeff.spun amuzata si dau mana cu el.
-Eu sunt Jason The Toy Maker.
-Stiam eu ca recunosc ochii de undeva.
-Ok.Trebuie sa cunosti anumite chestii,in primul rand nu ne spunem niciodata numele real,de criminal,in al doilea rand,nu omori in fata scolii sau in curte,dor cativa copii de aici sunt criminali si ti-i voi prezenta si in al treilea rand,iti ascunzi infatisarea reala.
-Bine,dar de ce esti aici?
-Sa zicem ca un idiot a platit.
Am continuat sa vorbim pana a venit directoarea si i-a tinut o morala scurta lui Jason,iar mie mi-a dat cifrul de la dulap,regulile si l-a pus pe Jason pe post de "codita" a mea pentru a nu ma pierde dracului prin scoala.
Cand iesim suntem intampinati de doi baieti si o fata si culmea,unul fin baieti e ala pe care l-am vazut la intrarea scolii.
-Guys,ea e Emily the Killer,da este fiica acelui Jeff,nu,este virgina,n-are iubit si da,ea este Judge Angels!Altceva?
-Nu!spun toti in cor si deja ma sperie cum Jason stie ce intrebari vor pune.Am inceput sa vorbim despre chestii normale si am intrat in laboratorul de biologie.
Dupa cea mai plictisitoare ora din lumea ma duc la dulap sa imi iau cartile si caietele pentru urmatoarea ora si habar nu am cum ma trezesc lipita de dulapuri.Im fata mea se afla un Bou numit Otis ce ma priveste pervers.Dau sa ii zic ceva de dulce,dar ma opreste si ma saruta.Ii fut 2 palme si fug spre urmatoarea ora.
****Dupa 3 saptamani pline de perversiuni din partea lui Otis si palme de la mine****
Dupa 3 saptamani nebune mi-am dat seama de ceva:IMI PLACE DE OTIS! Chiar si cu perversiunile lui e dulce si foarte dragut.M-a aparat de blonda aia siliconata pe care am aflat ca o cheama Britney si e curva scolii,logic si m-a dus de o groaza de ori la scoala,am vorbit,am ras si am facut glume,m-a sarutat si totusi m-am dimtit bine cand a facut-o.Are buzele carnoase si moi,ochii aia albastrii si sticlosi si parul ala care imi place sa il ciufulesc si sa il aud plangandu-se din cauza asta.Dar pentru el totul este un joc si stiu ca nu simte nimic,totudi,asa sunt toti baietii...Meh.
Otis-Bloody -pov.
Am o problema si una GRAVA!Am sentimente pentru o fata!Si nu orice fata,Emily!Tipa asta mi-a intrat rau de tot pe sub piele,cu toate sicanarile si glumele pe care mi le-a facut si mi le face,felul in care zambeste sau isi musca buza cand ii spun sau fac ceva pervers.Toate astea ma fac sa inebunesc si sa vreau sa o strang in brate si sa ii sarut buzele alea moi si carnoase ,mereu!E diferita fata de restul.Cand am sarutat-o prima oara,la dulapuri,mi-a futut doua palme de am vazut stele,ca de exemplu Britney,m-ar fi tarat in baie si mi-ar fi facut un oral si dupa aia mai vedeam,dar ea,m-a palmuit de m-a lasat inconstient.
****Dupa inca o saptamana afurisita in care idiotii astia s-au ignorat pana sa isi dea dracului seama ca se iubesc unul pe celalat"Da!Da !Da!Daaaaa! Ma placee!Emily ma place!Yass!Dupa un rahat de saptamana in care nu am vorbit deloc nu am mai rezistat di i-am zis ce simt fata de ea si am fost placut surprins sa aflu ca si ea ma place.Yassss!Am sarutat-o cum nu am apucat sa o fac:din suflet!Si fata de celelalte,a fost foarte timida.O plac.Ce tot zic?O iubesc!Ii ador zambetul,ochii,buzele,totul!
End of FLASHBACK,insfarsit!Emily pov.
Mda,asa ne iubim pana in secunda asta in care tu citesti asta.Britney inca incearca sa ne desparta,Nina si Jason sunt impreuna,iar Candy inca asteapta...
Cum eram eu afundata in gandurile mele uimitoare,se suna si in clasa intra Otis si ma saruta pe crestet.
-Ce faci?
-Bine,tu?Spun si imi pun picioarele pe banca.
-Pai te cam asteptam de 10 minute pe hol si nu ai venit,deci mi-am facut griji.
-Scuze,m-am luat cu gandurile si am uitat.spun rusinata si imi plec capul in pamant,dar mi-l ridica cu doua degete si imi prinde gura intr-un sarut dragastos.
-Data viitoare ma voi supara,spune si se incrunta incercand sa para suparat.
-Nu poti sa te superi pe mine,fac smecheria mea speciala si iti trece.
-Acum sunt imun la smecheria aia.
-Otis...spun si ma indrept agale spre el privindu-l in ochi si imi pun o mana pe pieptul lui.
Stam si ne privim in ochi ceva timp pna el deschide gura.
-Scuze,m-am pierdut in ochii tai...din nou...
Zambesc multumita si il sarut scurt.Hey Llamacorni!Am postat si la cartea asta.Sper sa va placa capitolul si scuze pentru eventualele greseli.Love ya!
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...