#Jeff pov.
Dimineata m-am trezit pentru prima oara inainte Juliei așa ca m-am dus sa ii fac niste vafe,logic ca am facut dezastru in bucatarie, dar a fost pentru o cauza buna.Cand ajung in camera observ ca Julie inca doarme asa ca m-am decis sa o trezesc cum m-a trezit si ea pe mine muahaha! Am lasat vafele pe noptiera si m-am dus sa umplu o galeata cu apa si i-am turnat-o direct in cap.Ups!
- Jeeeeeeeefffff!
- Neatza!
- Las' ca vezi tu Jeff!
- Mhm sa o vad si p-asta! Spun si ma trezesc trantit pe pat ,cu Julie peste mine. Incepe sa ma sarute pasional,eu raspunzandu-i si punandu-mi mainile pe sanii ei ,dar a inceput sa se frece de mine...ooo doamne! Si-a pus mana pe membrul meu si a inceput sa ma frece...acolo! Nu mai rezist! Dau sa ma pun peste ea ,dar sare din pat si imi toarna apa pe fata...mda trebuia sa ma aștept la asta.
- Ti-am spus ca o sa paltesti !
- Mda,dar nu vrei sa si terminam?
- Nu acum.
-De ce?
- Ca nu vreau,totusi ca sa nu te superi o s-o facem mai tarziu!
- Ok
Slendy: Hey copii, azi merem la piscina la fratii mei,ok?
Julie: yeeey!
O sa merem la piscina,deci o sa o vad pe Julie in costum de baie TE IUBESC SLENDER! Merg sa ma imbrac si intru din nou in camera Juliei, unde o vad intr-un costum turcoaz din doua piese care ii pune in evidenta formele,deja incep sa vorbesc ca Trender. Tulai,ce sexy era ,vine spre mine si ma saruta scurt eu topindu-ma aww.
- Iti place?
- Arati...WOW!
- Mersi!
Am coborat in sufragerie, unde restul ne așteptau echipati si gata de distractie,Slendy ne teleporteaza la casa fratilor sai care faceau gratar langa piscina. Ne-am echipat si am intrat in piscina, toti inafara de Julie ,care starea si citea. M-am dus incet la ea si am ridicat-o in stil mireasa ,ea tipand sa o las jos ,dar nu ii merge.
- Jeeeeeeeefffff, lasa-ma jos!
- Am venit la distracție, nu la biblioteca!
- Băă lasa-ma!
- Neh, neh, neh!
Ma apropii de piscina si sar in ea cu Julie in bratele mele, o apuc de talie si ne bagam sub apa .O privesc in ochii sai albastrii api imi lipesc buzele de ale ei, primul meu sarut sub apa, cat am vrut sa fac asta cu acea persoana speciala, dar nimeni nu e ca Julie a mea. Ne ridicam la suprafata fara sa rupem sarutul iar ea iti incolaceste picioarele in jurul meu si opun pe marginea piscinei.
- A fost asa frumos,Jeff!
- Am veut mereu sa fac asta cu persoana potrivită. Spun si o sarut tandru.
- Awww!
Am iesit din apa si ne-am asezat pe un sezlong si m-a pus sa o dau cu crema de soare,cu multa placere! Dupa aceea am stat si ne-am copt la soare exact ca si cartofii.
Am început sa ard de la soare, jur,era mult prea cald asa ca am luat-o pe Julie in brate si am intrat in apa,dar ce surpriza placuta,am luat botez de la ea pentru ca am oprit -o din citit. Serios acum,cine vine sa citeasca cand este la piscina,ce naiba? In fine am fost traumatizat pe viata cand lui Offender i-a cazut slipul plm!
Eu: FAC CANCER LA OCHI! PUNETI-L DRACULUI LA LOC!
Off: Sunt mult prea sexy!
S: PUNE-L PE TINE ACUM!!! Spune si ii trage un tencacul peste ceafa de pica in apa ,si face asta pana isi pune pe el slipul.
Eu: ALELUIA!!!!
Dupa acele scene demne de filmele cu prosti, am plecat acasa,iar eu si Julie am bagat somn. Noapte Bunaciune!****
Gata Llamacornilor, am postat doar pentru voi, ca va iubesc si ca nu am teme, deci da! Ba io sper ca v-a placut capitolul ăsta ,nu uitai sa comentati daca e ceva de comentat, scuze daca sunt greșeli si ca de obicei, VA IUBESC,BĂ!!
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...