Jeff pov.
Am sunat-o pe Alice si i-am spus sa ne intalnim la o cafenea in oras.Ok...Mie mi-e frica de Julia cand e nervoasa face ca toti dracii.....
Julia era nervoasa ,si asta se observa din cauza venei de la gat care mai avea putin si exploda!Intr-un final am plecat,iesind din padure am intrat in orasul plin de tineri in calduri si alte cele.
Am ajuns intr-un final la cafenea si am vazut-o pe Alice imbracata ca o adevarata panarama...e normal ce sa zic...Ne-am apropiat de masa la care statea ,dar nu apuc bine sa zic ceva ca sare in bratele mele,Julie dand-o jos...cu forta...o Doamne nu o sa iasa bine...
Ju: Da-te jos de pe el, curva penala!
A: Pe cine faci tu curva?
Ju: Pe tine! Esti asa proasta ca ,creierul nu mai are neuroni si pentru urechi!
Je: Hey! Gata cu cearta stati jos!
Ju: Ok.
A: Bine Jeffy!
Je: Nu vreau sa imi mai spui asa! Sunt impreuna cu Julie!
A: Hai mai Jeff ,alata mai buna nu ai gasit,nu are forme, nu are o fata expresiva...
Ju: Ce ai zis ma?
Je:Julie,nu... si nu apuc sa termin ca ii torna cafeau in cap lui Alice...era de așteptat.
A: * tipat de capra in calduri* Nenorocito! Asta a costa 1000 de euro! spune si arata spre rochia ei plina de paiete si cafea.
Ju: Eh,lasa ca s-a inventat masina de spalat.
J: Julie,plecam!
Ju:Nu!
Je: Acasa, ACUM!
Ju: Bine!
Am plecat lasand banii pe masa.Ma bucur ca a pus-o pe Alice la punct,dar trebuia sa ma prefac suparat ca sa taca.Julie pov.
Am plecat din cafenea trasa de mana de Jeff care era nervos,al dracului de nervos ...am dat de dracu' din nou....FUCK!
Cand am ajuns acasa,Jeff m-a tras in camera,inchizand usa. M-a lipit de perete,sarutandu-ma pe gat,WHAT? Inainte era nervos ca dracu si acum ma saruta?
-Hahahaha.incepe Jeff sa rada ca o hiena.
-Ce mama Tereza s-a intalmplat?
-Vroiam sa crezi ca sunt suparat,dar nu sunt.
- Huh?
-Multumesc!
-Pentru?
-Ca ai pus-o la punct pe tuta aia,te iubesc!
-Cu placere,si eu,pufosenie!
-Awwe.
M-a luat pe sus si m-a trantit pe pat. Dupa aia nu cred ca mai trebuie sa zic ce s-a intamplat,cert este ca am adormit imediat.****
Heiiii,Llamacornilor, bag pula in ele teze,teste finale,marori de medii si alte cacaturi. Imi pare extrem de rau ca nu am postat de fff mult,dar am avut scoala. Sorrry pentru greșeli si vroiam sa va zic ca voi face o carte noua despre sex la cererea colegilor mei de clasa fff perversi ,dar totusi cei mai buni prieteni. Si apropo ma multumesc pentru cele 500 de views!Mama Llamacornilor incheiat!
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...