Capitolul 7- Fratii Copacel

461 24 2
                                    

Slender Pov.


Ma trezesc de dimineata cu handicapatul de Offender incercand sa ma violeze!

- Offender , o sa te omor cu trandafiri cu tot!

- Dar erai asa sexy cand dormeai!

- Daca iti fut doua palme zici ca te-a lovit trenul! Gay obsedat ce esti!

- Gata Slendy , nu te infuria baby!

- Jur ca daca in 5 secunde nu zbori de aici iti fac praf trandafirii si iti arunc cutiile cu" balonase "!!!

- Ce!? Nu sefu' gata!

- Asa ziceam si eu!


- DUPA 5 MINUTE-


O: Splendeeeeeeer!!! O sa iti rup gatul!

Splendy: Scruzeee nu am vrut !

S: Ce dracu' ati mai facut idiotilor?

O: Idiotul asta a facut animale din prezervativele mele!

SP: Am crezut ca erau baloane!

S: Idioti!!

Splender& Offender: Hey!


#Julie pov.


Dormeam atat de bine pana ma trezesc cu usa scoasa din balamalele si cu Splendy ce sarea ca o capra beata si imi zicea sa ma trezesc ,pfoai la 2 dimineata fix de asta am nevoie acum.

- Julie, Julie trzirea azi e o zi asa frumoasa!

- Splendy lasa-ma sa dorm si pune usa aia la loc copac radioactiv!

- Bine , atunci hai tu Jeff!!

J: Nuuuu!!!!

Sp: De ce?

J: De somn!

Sp: Ok, ok va las sa dormiti amorezilor!

Julie: zzzzzzzzz

Jeff: zzzzzzzzzzz

Dupa vreo 3 ore de dormit eu si Jeff ne ducem in sufragerie unde toata lumea mai avea putin si dormea, inafara de Ben, E.J si Jane care dormeau dusi pe canapea, Offender se uita la Sally ca la masini straine ca pana acum nu am mai vazut-o in forma de 15,Trender statea pe telefon,Tender ii zicea lui Splendy sa taca ca e prost si saracu' Slendy trebuia sa faca mancare la 5 dimineata ca doar na, rupt de somn si gata sa cazi cu capu' in farfuria cu clatite te apuci de gatit . Partea buna e ca macar putem sa il injuram pe Splendy de familie, morti, baloane, confeti ..in familie.

A plecat si familionul Copacel si am ramas singuri acasa. Direct party!

E.j: Ba aduceti sucurile, pufuletii,inghetata ,vodka,si ce mai e pe acolo bautura si mancare.

Ben: Io aduc boxele baaa!!

Julie: Mno hai!

Si a inceput distractia, toata lumea dansa,canta, se imbata, droga, fuma,manca etc. pana le-o venit ideea stralucita sa juca " 7 minute in rai".Toata lumea a pus ceva in palaria lui Ben,si amu hai sa jucam.

Ben: Julie , tu prima!

Julie: Ok. Spun si trag un cutit .

Ben: Jeff in dulap

Jeff: mod 'perv face' activat.

Mno direct in dulap am intrat ,da nici nu apuc sa ma fac comoda ca Jeff ma lipeste de el,mda era de asteptat,a inceput sa ma sarute pasional, dar numai atat ca i se uraca la cap, dar cand s-au deschis usile Jeffuta m-a luat in brate si m-a dus sus,m-a trantit pe pat si am inceput sa me jucam ,sa ne jucam adica sa ne gadilam, sa ne dam unul pe altul jos din pat, sa ne batem cu apa , chestii de astea,dar dupa toata joaca asta ,eu am intrat in dus ca eram transpirata de la atata prosteala. Am intrat in dus si simt doua maini reci cum ma inconjoara,Jeff ma saruta pe umeri si gat ,iar eu ma intorc cu fata la el si incep sa il sarut pasional simtind cum dorinta explodeaza in mine, ma lipeste de perete si incepe sa ma sarute usor,mangaindu-ma pe coapse,iar eu punandu-mi mainile pe pieptul lui .Dupa vreo 15 minute de sarutari usoare ne sageteaza pasiunea pe amandoi si incepem sarutarile fierbinti si atingerile indiscrete ,opresc apa si il iau de mana iesind din baie il tratesc pe pat si ma pun calare pe el ,sarutandu-l cu pasiune. Cu o miscare se pune deasupra mea si incepe sa masarute pe gat ,apoi urcand din nou spre buzele mele.Nu am facut mai mult, ne-am imbracat amandoi si am coborat josc ,unde toata lumea era sparta,ba pe jos, ba pe dulap ,ba prin bucatarie ,ce dracu au facut astia aici fratilor?

Cand am vazut ce era acolo i-am dus pe toti in camerele lor si ne-am pus si noi in pat adormim zici ca ne-o dat cineva restart la Windows cu DryCooker-ul.


****

Cf Llamacornilor?Ba eu sunt hiper obosita,simt ca o sa pic de pe scaun sa mor eu ,si mai e si scoala pffff. In fine , sper ca v-o placut capitolul asta ,scuze pentru greseli si va iubesc sa moara Bibi!:))


Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum