Bloody pov.
Iesim insfarsit din închisoarea asta, deci e vremea de ucis.O apuc pe Emily de mana ei micuta si o trag dupa mine in parcare.
- Ok.Care e planul, domnule " Hai dracului mai repede ca am nevoie de vopsea!" ?
- Pai azi facem ospat din moment ce Slender si ceilalti vin in padure.
- Si cum planuiesti sa facem asta?
- Pai trimitem mesaje tuturor din scoala despre o petrecere in padure,ii ademenim la foisor si ne facem treaba.
- Stai asa putin, tu ai numărul de telefon al tuturor celor din scoala si eu nu stiam asta?
- Tu nu stiai.Eu stiu totul!
- Ah da? Ce culoare au sosetele mele?
- Crem cu dungi albe si negre.
- Ce fac cand sunt singura acasa?
- Tipi ca o handicapata si spargi tot prin casa și gradina și apoi il chemi pe Slends sa faca totul ca la început si nu voi pomeni de numarul de streaptease din fata oglinzii.spun abtinandu-ma sa nu rad cand vad ca mareste ochii si roseste la ultima parte.
Dupa jumatate de ora ajungem in fata casei familiei The Killer si cand intram.FERICIRE!Toata gasca de criminali e in sufragerie la cate o cana de cafea sau sange.
Dupa sute de imbratisari si cadori printre care niste vopsele cu otrava,le-am spus planul prietenilor nostri.
- Buna idee Bloody!
- E un geniu!
- E geniul meu!spune Emily si se agata de gaatul meu ca un copil mic.Ceea ce si este.
Dupa ce am ornat putin foisorul din apropiarea casei lui Emily,Lume a inceput sa apara asa ca l-am rugat pe Ben sa puna muzica si pe Julie bauturile si mancarea.
- Cand incepem?E aproape miezul nopții!ma intreaba Emily si ii pot vedea un licar de fericire in ei.
- In zece minute,Nina si Candy nu au venit.
- Ba da!S-au bagat pe mancare in caz ca nu ai observat chiorete!
- Daca eu sunt chiorete,tu ce esti?
- Eu vad bine.
- Mai vezi dupa ce fac asta?Ii puna peste ochi si ii sarut buzele dulci pana ramanem fara aer.
- Acum vad cu picatele!spune si se uita de nebuna prin jur.
- Taci si nu te mai plange,hai sa trecem la treaba!
Deodata toate luminile se sting,iar tipetele nu intarzie sa apara cand Smile latra si maraie.
- La masa!tipam eu si Evelyn,iar toti prietenii nostrii se napustesc asupra oamneilor.Slendi a zis ca vrea sa mai decoreze asa ca a despicat niste oameni si le-a atarnat organele prin copaci.Noi i-am urmatit pe Britney si Tom,curva si curvarul liceului.Am ajuns in spatele lor si ne-am prefacut ca am fugit ca sa scapam.
- Cum ati scapat de acolo?intraba Britney si imi vine sa ma pleznesc singut la cat e de proasta.
- Am fugit geniule!
- Hai sa iesim mai repede de aici.spune Tom speriat si o ia inainte.
- Nu asa de repede!spune Evelyn si isi arata adevarata fata.Judge Angel.
- Nu spera la ziua de mâine, pentru ca nu va mai fi una.spun si un ranjet mi se asterne pe fata cand cei doi incep sa fuga tipand.Ii urmarim de prin copaci si cand suntem deasupra lor sarim pe ei.Ii taiem adanc pe maini si le scoatem ochii.Imi scot borcanasele mele cu vopsea cu otrava si i le torn lui Tom in gura.Incepe sa scoata spume si sa tipe,dar cum Slends e un geniu,nu moare din prima,organele i se descompun incet provocand un chin cumplit.La un moment dat,nu stiu cum,Tom explodeaza imprastiind peste tot cu sange.
- Iti place sa lungesti treaba.spune Emily si rade.
- Unde e Britney?
- Si-a iesit din pielea personajului.spune si imi arata pielea jupuita a lui Britnei.Apoi mai la un metru vad un sac plin cu sange si bucati de carne.
-Asta merge direct la mine in camera.ranjeste incantata si isi pune pielea pe umar,iar eu iau sacul.
- Si zicea ca e prea slaba.rad cand greutatea sacului incepe sa mi se para prea mare.
Ajungem in casa unde toata lumea era asezata la masa si ne astepta pe noi.
- Haideti sa mancati.spune mama lui Eve calduros si ne saruta pe fiecare pe obraz si observ ca e toata plina de sange.
- V-ati distrat?intreaba Jeff si isi saruta fiica pe frunte.
- Da!Uite ce am primt!Eve ii arata pielea lui Britney, iar toata masa aplauda.
- Bravo pustoaico!
Dupa cea mai buna masa din toate timpurile, eu si Eve urcam in camera ei si ii agatam pielea castigata pe perete.
- Acum pot sa dorm fara sa visez ca te vioala aia in somn.
- Iubire,o violam eu in somn daca era sa o luam asa .rad si ea imi arunca o privire criminala.
- Ce ai zis?
- Nimic!Gata sefa nu da!
- O sa dau para mori.spune razand sadic si ochii i se inrosesc.Urasc cand glumeste cu asta!Daca glumeste!
- E cam imposibil din moment ce suntem nemuritori.
- O sa dau pana se duce toata mortalitatea din tine.
- Inceteaza iubito,doar sti ca pe tine te ubesc.Pe tine si inaltimea ta minuscula.Imi pun barbia pe capul ei si o prind in brate.
- Serios?spune si ini deseneaza modele imaginare pe piept.
- Dwa.
- Bine.Trebuie sa ne mutam din liceu.Sau din ce a mai ramas din el.
- Mergem la Ridgewoods?
- E bunaciuni?
- Este.
- Acolo mergem!
Radem amandoi si ii pup fruntea,pentru ca doar pana acolo ajung fara sa ma aplec.Llamacorni! Mi s-a futut rau de tot telefonul si Laptopul e in Berlin,la reparat.In fine,nu discutam acest subiect acum,vorbim despre inactivitatea mea la aceasta carte.E destul de dificil sa lucrez la doua carti deodata avand in vedere ca ce scriu la o carte confund la cealaltă,deci cred ca voi posta de vreo 4 ori pe săptămână Nu stiu sigur.Dar pana atunci va pup si va iubesc.Pa lamacorni!
CITEȘTI
Jeff the killer: Creepy-lover I-II(PAUZA)
RandomHei ,numele meu este Alexandra! M-am alaturat si eu acestui spatiu Wattpad si sper sa ne intelegem bine si sa deveniti niste Llamacorni la fel ca mine yeey!:)) aceasta poveste este despre o fata numita Julie o adolescenta obisnuita la prima vedere...