'' Ich muss durch den Monsun
Hinter die Welt
Ans Ende der Zeit
Bis kein Regen mehr fällt
Gegen den Sturm
Am Abgrund entlang
Und wenn ich nichtmehr kann
Denke ich daran
Irgendwann laufen wir zusammen
Durch den Monsun ''Versurile melodiei Durch den Monsun ma linistiesc in totdeauna si mereu ma ajuta sa uit de sora mea care se culca cu orice tip ii iese in cale, de tata care mereu bea cu mama. Tokio Hotel a fost prima trupa de care m-am indragostit pe loc. Ii ascult de cativa ani buni si nu o sa ma satur vreodata. Sunt o simpla fata de 17 ani cu o fire foarte timida si rusionoasa. Sunt scunda, am parul lung in diferite nuante de albastru si ochii negri. Niciodata nu o sa ma vezi prin cluburi doar prin biblioteci sau in camera mea. Nu am prieteni doar un catelus de plus, Astor, care il am de mica si il iubesc enorm de mult.
E ora 4:45 si eu inca nu stiu ce sa fac pentru proiectul la chimie. Daca nu il fac nu o sa ma incheie. Ascult albumul Schrei de jumatate de ora si nu m-am plictisit si nici somn nu am. Ma las pe spate pe spatarul scunului, oasele trosnid ca la o babuta. Ma frec la ochi din cauza usturimi si incep sa ma uit pe peretii plini de postere si fotografii cu mine si cainele meu. In mijlocul peretelui era un tablou pictat de mine cu Bill Kaulitz. Nu era cel mai reusit dar imi placea. Sunt pasionata de desenat si citit. Multe din creatile mele stau ascunse pe sub pat sau in mapele din ghiozdanul meu. Intr-un final imi vine o idee stralucita pentru proiect si il incep.
Asta-i prima mea carte pe care o scriu si sper ca sa va placa. Astept orice comentariu de la voi :3.
Editat.