Tanıtım.

256 21 47
                                    

Selamın aleyküm, nasılsınız? İnşallah iyisinizdir. Birazcık bana göre uzun zamandır yazmıyorum etmiyorum ve cidden yazmamak benim için bir boşluk.

Kitabım hâlâ tam hazır değil ancak tanıtımı atıp çalışma yerimi boş görmemek istiyorum.

Kitap yerimi boş görmek beni içten içe üzüyordu.. ve kitapta eskisi gibi karakter tanıtımı yok.

Bu kitabı karakterini nasıl düşünürsünüz bilmem ama bu kitapta herkes birer boş rol ve kendi hayatlarımızı ele alacağız.

Siz kendi hayatlarınızın baş rolüsünüz bu kitabın baş rolü ne kadar Dilay olsada içten içte hepimiz birer Dilay olacağız.

Çok konuştum farkındayım ama elimde olsa hiç
Susmam, neysem şimdi size beğendiğim Özdemir Asaf şiirine bırakıyorum:)

Aşk

Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender balık gibisin,
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır bir güldürür;
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.

Özdemir Asaf ~

Belki de şu an diyorsunuz ki bu nasıl bir tanıtım, evet istediğim gibi bir tanıtım olmadı ancak bu şiir kitabımızı anlatan bir şiir.

Biraz daha bekleteceğim sizi inan bekleyince bende kendimi yolumu buluyorum bu kitabı da en temiziyle yazmak istiyorum.

O yüzden size kitabımızı anlatan bir kısım daha vermek istiyorum.

Allah'ın izni olmadan hiçbir musibet başa gelmez. Kim Allah'a iman ederse, (Allah) onun kalbini hidayet eder. Allah, her şeyi bilendir. (64/Teğabûn 11)

Canlarım bu verdiğim ayetlerde de yazılarda şiirlerde lütfen kendiniz de düşünür müsünüz?

Allah'ın (verdiği) rengiyle boyandık. Allah'tan daha güzel rengi kim verebilir? Biz ancak O'na kulluk ederiz (deyin). / Bakara süresi 138'ci ayeti kerimesi. /

Her şey için hayırlısı olsun bu kitapta inşallah hayırlısı olur.

Kitabı sever misiniz bilmiyorum ama yolumdan dönmeye hiç niyetim yok.

Yanımdakiler her zaman teşekkürüm sizlerle, ve kitabım içinde daraldığım arkadaşlarım.. en çokta size teşekkür ederim..

Ve üzgünüm hâlâ sizi daralmaya devam edicem benden kurtuluşunuz yok..

Yorumlarınızı yapmayı unutmayın çünkü yorumlarınız benim için her zaman önemli.

Oy vermeyi de takip etmeyi unutmayın olur mu🥺

Ve unutmadan söyleyim yeni kitapla yeni kullanıcı adımızda geldi.

Artık instagram: yazarologg_ hesabım burda.

Kendinize iyi bakın diğer bölümlerde görüşmek üzere 🌹

Uzaktan Uzağa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin