3.Bölüm

67 9 67
                                    

Selamın aleyküm nasılsınız canlarım? İnşallah iyisinizdir. Bölümler biraz fazla uzadı farkındayım ancak hayırsıyla bir düzene gerekecekler.

Şimdi sizi şöyle bölüme alalım, bölümü okurken de yorum yapmayı unutmayın canlarım❤️

**

Elimde ki mektuba sadece bakakaldım, sandalyeme oturup ellerimi başımın üstünde koydum, hâlâ neden mektup yazıyor ki? Cevap vermiyorum işte yazma artık.

Bu böyle olmaz Dilay

Evet böyle gitmez artık niyetimi belli etmem lazımdı çekmeceden boş bir kâğıt aldım, kutudan da kalemi alıp yazmaya başladım.

Sevgili Eymen.
Selamın aleyküm, bana yazdığın ulaştırdığın mektupları okudum, okumadığımı düşünme.
Cevap vermiyorum benden de özellikle bir cevap bekliyorsun bunu neden bilmiyorum.

İstediğin cevapsa bana artık yazma Eymen, bizim yollarımız ayrılalı çok oldu belki şu an hayatında birisi olmadı ancak karşına illa ki birisi çıkar.

Tepkilerim yanlış anlama sen bana ben olmadan nasıl sadık kaldıysan, bende sen olmadan sana sadık kaldım. Değiştim Eymen çok değiştim eski Dilay yok karşında.

Kendine iyi bak Allah'a emanet ol...

Elimde ki kalemi bırakıp kâğıdı katlayıp zarfın içine koydum, Telefonu elime alıp Senem'i aradım.

Senem "Efendim"

Boğazımı temizleyip "Selamın aleyküm, Senem nelerelerdesin?"

Senem "Aleyküm selam, yoldayım eve gidiyorum hayırdır bir şey mi oldu?"

"Sana bir mektup verecektim"

Senemin sesi neşeli gelmeye başladı "Vayy kime bu mektup?"

Gözlerimi devirdim "Senem kime olduğunu biliyorsun neyse yarın veririm artık."

Senem "Hayırr tabi ki dur geliyorum dükkana, O mektup bugün ona gidecekkk"

Güldüm "Aman Senem yarın veririm"

Senem "Dilay geliyom dedim"

"Tamam tamam" telefonu kapatıp Senem'i beklemeye başladım.

Senem geldiğinde içeriye gülümseyerek girdi "Evett nerde bizim mektup?" Dedi, yarım yamalak gülümsedim zarfı masanın üstünden alıp ona uzattım.

Senem "Tamam akşam söylerim ona gelir alır da kızım ben sana direkt numarasını vereyim ordan konuş."

"Yok Senem zaten gerek kalmadı son konuşmamız bu."

Senem şaşırmıştı "Noktayı koyuyorum diyorsun yani."

Kafamı salladım "hadi sen git götür bende dükkanı kapatayım."

Senem "Tamam yarın görüşürüz"

Senem gittikten sonra dükkana Eymen'in bana verdiği mektupları alıp dükkandan çıktım, kapıyı kilitleyip arabaya doğru yürüdüm.

Arabaya vardığım da kapıyı açıp arabaya bindim, Arabaya çalıştırdım park alanından çıkıp yoluma devam ettim.

Arabayı uygun yere park ettiğimde anahtarı alıp arabadan indim kapayı kapatıp kitledim. Eve doğru yürümeye başladım beş dakika sonra evin önüne gelmiştim.

Uzaktan Uzağa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin