Selamın Aleyküm canlarım, nasılsınız? İnşallah iyisinizdir.
Yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar🩶
🩶
Eymen Yılmaz'dan
Şaşkınca Kuzeyin dudaklarından şu cümleler çıktı. "Eymen abimin karısı mı?" Babanem gülerek kuzey'e ve bana bakmaya başladı.
Derin nefes aldım yüzük parmağımı herkesin görebilmesi için kaldırdım, "Bir karışıklık olmalı babane, çünkü müstakbel eşim yanında geldim." Dedim.
Babanem şaşkınca bakmaya başladım tam konuşacakken lafını kestim, "Senin misafirin bizim misafirimiz bundan daha ilerisi değil." Bir şey demesine izin vermeden odadan çıktım.
Odama girip kapıyı kapattım, yatağa yatıp gözlerimi kapattım, Kapı açılma sesi duydum ardından Aras'ın sesini "Kimmiş o kız?" Derin nefes aldım.
"Önemsiz birisi." Dedim.
"Neden burda?" Dedi bu sefer, üstümde ki montu çıkarıp kenara koydum, "Bununla ilgilenmiyorum Aras çok istersen kendin sorabilirsin." Dedim.
Omuz silkti "Gerek yok, Işığı kapatayım mı?" Dedi, kafamı olumlu anlamda salladım.
Aras ışığı kapattığında odadan çıkmıştı.
^^
Sabah uyandığımda üstümü değiştirip Annemin odasına gittim, kapıyı çalıp içeri girdim.
Sandalyeye oturup "Bugün nasılsın?" Annem yorgunca elimi tuttu, "Daha iyiyim." Annem yorgun gözleriyle bana bakmaya devam etti.
"Babanen geldi gördün mü?" Dedi, güldüm "Gördüm yanında bi kız getirmiş bir şeyler saçmlamadı bana da." Annem kafasını salladı.
"Bana da bir şeyler söyledi, kızlada çok konuşmadık zaten." Kapı açıldığında Aras içeri girdi. "Oo Eymen bey erkenceyiz bu sabah." Dedi.
Yandan bir bakış attım "Sabah sabah yürek mi yedin sen?" Dedim, gülerek yanıma oturdu "Aman Abi sabah sabah yürek mi yenir."
Annem'e dönerek "Dilay ailesini imam nikahı kıymamızı istiyorlar." Dedim, Aras araya girerek "Çok hakılılar ben olsam kızımı imam nikahsız buluşturmam."
Kafasını vurup "Çok biliyorsun sen." Dedim, Annem "Oda benim aklımda biraz iyi olayım halledeceğiz." Dedi, Annemin elini tuttup "Merak etme sen, bende öyle söyledim." Dedim.
Kapının sert bir şekilde açılmasıyla gözlerimizi sese gelen yere doğru çevirdik, Kuzey bıkkınlıkla "Gözünüzü açar açmaz buraya mı geldiniz gerçekten?" Dedi.
Annemin yanında gelip kafasını dizlerine koydu, gözleri kapalı bir şekilde uyumaya devam etti, Aras "Bize diyene bak Ana kuzusu."
Kuzey Aras'a cevap vermeden "Bu içerde ki kız ne zaman gidecek?" Dedi, Annem "bilmem ki." Kuzey gülerek "Babanem daha yengemi bilmeden yenge getirdi nasıl iş bu?"
Annem çatık kaşlarıyla "Ne demek O?" Annem gözlerini bana çevirdi "Babanem bir şeyler söyledi ama bende anlamadım, Buda saçma sapan konuşuyor." Dedim.
Telefonuma mesaj gelince cebimden telefonu çıkardım.
Ay parçam: öğle namazından sonra dize gelmek istiyoruz ve seninle konuşmak istiyorum.
Ben: Tamam, gelince konuşuruz.
Telefonu cebime koyup, bana bakan gözlere çevirdim kafamı "Dilay'lar gelecekmiş seni görmeye." Dedim, Annem kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaktan Uzağa
General Fictionİnsanlar ne hale girmişler? Daha doğrusu ne hale girdiğimizi görüyor musunuz? Eskiden hiçbir şey böyle değildi. Acaba düşünüyor musunuz eskiden nasıl olduğumuzu ya da şimdi nasıl olduğumuzu? Belki de aklınıza hiç gelmiyor bile. Ş...