6. Bölüm

47 7 53
                                    

Selamın aleyküm canlarım nasılsınız? İnşallah iyisinizdir.

Bayadır bölüm yazamıyorum... 🥹  inşallah bundan sonra yazıcağıma inanıyorum.

Yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar 🩶

**

Bu olanların hepsi bi şaka olmalı! Eski kapattığımız
Dükkanı annem tekrardan açmıştı, dün dükkanı boyatmışlar bugünde eşyalar gelicekti.

Ne ara yaptı bu kadar şeyi anlamıyorum, "Bunlar nereye olucaktı?" Annem mutfak bölümünden koşarak geldi.

"Onun içinde süsler var masanın üstüne bırakın siz." Dedi. Yerde olan kutulardan birini açıp içine baktım.

Açtığımda kutudan pankart vardı kutudan çıkartıp güzelde kurdum üstünde kocaman yazısıyla;

"Menemenin lezzeti kendisindedir soğan bahane."

Merve yanıma gelip yazıyı okudu birden güldü "Fatma sultanım gümbür gümbür geliyor." Kafamı iki yana salladım.

"Allahım sen sabır ver." Dedim, telefon çaldığında arayan kişiye baktım 'Senemm' kişisi arıyor.

Telefonu açtığımda kulağıma götürdüm "Efendim." Dedim, Senem "Nerdesin sen Dilayım dükkanın kapalı." Sıkıntıyla nefes aldım.

"Annem dükkan açtı ordayım konum atayım buraya gel." Dedim, "Tamam at bizin kızlarla geliriz oraya." Dedi ve kapattım uygulamadan ona konum attım.

Annem "Dilay şu süsleri masaların üstüne koyar mısın?" Dediğimi yapıp kutuda ki süsleri masalara yerleştirmeye başladım.

Son sahte çiçeğinde masanın üstüne koydum, Annem gelip şöyle bi dükkana baktı "kızlarım çok güzel oldu dimi?" Merve kafasıyla onayladı "Bencede süper oldu." Dedi.

Annem göz ucuyla bana bakmaya başladı "Evet güzel oldu, dükkanda hayırlı kazançların olsun," dedim.

Annem gülümsedi "Amin"

Merve "Ya anne burda kimler çalışacak ki?" Dedi, doğru ya kim çalışacaktı dükkanda Merve okuyor benimde dükkanım vardı.

Annem "Merve çay koy vakayım bize bende bunu biraz düşüneyim." Dedi, Merve mutfağa gitti bizde annemle oturduk çayları beklemeye başladık.

Gözlerimi karşı dükkana doğru çevirdim, gördüğüm manzara ise oğluma zorla kurabiye yedirmeye çalışan Rukiye teyze ve Eymen.

Bunun üstüne sadece çay gider.

Ne demezsin!

Öğlen ezanı okunmaya başladı, gözlerimi kapatıp sadece ezanın sesini dinlemeye başladım.

Öyle çok seviyorum ki ezanları dinlemeyi bana tek huzur veren.

Hafifçe gülümsedim, bana ancak Rabbimin yolunda olan şeyler huzur verir.

Mesela, Namaz gibi dua gibi kuran'ı kerimi okumak gibi, Ezanı dinlemek gibi.

Bana bunlar en çok huzur verenler.

Ezan bittiğinde gözlerimi açtım, ayağa kalkıp namaz kılmaya mescid odamıza gittik, çayın olmasına daha vardı ve Annem de bi odasını benim gibi ayırmıştı.

Hep beraber namaz kıldık tespihimizi çektik, onlar gittiğinde dua ettim. "Ya Rabbim sen her şeyi bilensin, sen her şeyi olduransın.

Gönlümdekini sen biliyorsun, bana hayırlısıyla nasip eyle." Ellerim yüzüme götürdüm, seccademi toplayıp yerine koydum.

Uzaktan Uzağa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin