Sekarang jam 6 sore dan y/n mulai Sadar..
"Hmm.."y/n pun bangun dari tidur nya...dia mengucek mata nya...
"Y/n-chan sudah bangun ?"tanya ran...dan semua mata menatap y/n
"Hoamm"y/n menguap lalu menatap ran..tapi dia kaget saat melihat Izana,CEO terbesar.
"A-ah ! T-tuan Izana !"y/n pun bangun dan membungkuk..tetapi dia terjatuh Karna dia masih pusing..
"Daijoubu ?"tanya salah seorang dari mereka lalu menolong y/n...y/n memegang kepalanya yang pusing..
"H-hm..s-saya baik baik saja."ucap y/n lalu menatap orang itu..
"T-tuan i-zana"y/n pun melepaskan tangannya dari genggaman Izana..Karna gadis lusuh sepertinya tidak layak untuk menyentuh Izana..itulah pikir y/n
"Sini kubantu"Izana pun kembali menarik tangan y/n..dan menolongnya bangun..
"A-arigatou tuan Izana"ucap y/n lalu membungkuk..
"Tidak apa"ucap IZANA lalu dia menatap tubuh y/n dari atas hingga bawah..
"Ayo."Izana menarik tangan y/n secara tiba-tiba...
"E-EH ?!"y/n melihat tangan nya di genggam Izana..
"T-tangan ku kotor"gumam y/n Karna tangan nya sedikit ada kotoran..
"T-tuan,tuan mau kemana yah ?"tanya y/n,dan Izana berhenti di depan cafe yang tersedia di RS..
"Kita minum dahulu"ucap IZANA lalu tersenyum.
"B-baik lah !"y/n hanya mengikut Izana..Izana memilih tempat duduk di tepi jendela kaca..
"Kau mau memesan apa ?"tanya Izana.
"T-tidak apa t-tuan saja yang minum aku hanya Temenin tuan Izana"ucap y/n Karna di tidak selesa kalau meminta.
"Pesan aja aku belanja kok"ucap IZANA.
"A-aku m-mau chocolate blanded"ucap y/n yang malu lalu dia menunduk...
"Hm..baik lah..pelayan !"
"Y-ya tuan Izana ?"tanya pelayan itu dengan gugup..
"Beri 2 chocolate blanded"ucap izana dingin.
"B-baik"pelayan itu pun bergegas pergi..
"A-aura nya d-dingin sekali"batin
y/n..."Hm...y/n besok kamu luang gak ?"tanya izana dengan lembut..
"A-ah ! Hmm...saya besok gak ada kerja apa apa jadi besok saya luang !"ucap y/n lalu tersenyum.
"Manis sekali~aku jadi tidak sabar miliki MU y/n~"batin izana.dia hanya menatap muka y/n yang sedang menatap sekeliling dengan muka polos..
"P-permisi ini air yang anda pesan"ucap pelayan itu...setelah dia meletak kan pesanan mereka izana menatap pelayanh itu dengan tatapan tajam .
"S-saya p-permisi!"pelayanh itu pun langsung pergi..
"Woah !"y/n menatap chocolate blanded miliknya.
"Minum lah"ucap izana dengan senyuman manisnya.
"H-haik t-tuan juga minum lah"ucap y/n dengan senyuman canggung..
Y/n pun meminum air nya
"Umai !"y/n meminum dengan senyuman ceria tanpa dia sedari izana mengambil gambar diri nya dengan senyap..
"Hah~~lihat lah mukanya yang ceria itu~~mhhh~aku jadi tidak sabar untuk berada di atasnya dan dia di bawah ku~"batin izana dengan tatapan obsessed..
KAMU SEDANG MEMBACA
wife izana 18+ [kurokawa izana x reader]
Fanfictiondi paksa nikah sama kurokawa izana ? ceo terkenal ?..y mungkin merasa gembira. tetapi ramai tidak tahu izana adalah boss ke2 criminal bernama bonten. gimana hidup y/n menderita atau sebaliknya? mau tau baca ! warn! 18+! Character Ken wakui Sedikit 1...