اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد 🌼
كان يجلس بسيارته بعدما هاتفته تسنيم ليخبرها ما حدث وان تبحث معه هي وعامر حتي يلقون بها ولا يقولو شيئا لوالده نادين حتي لا تمرض أكثر... صرخ بمساعده بالهاتف صائحا:أنا عرفتك نمره العربيه...اخلص قولي مكانها مش صعبه عليك...مش هتكفيني رقبتك فالحوار ده...
اغلق ثواني وتنهد بقوه مديرا سيارته وهو يبحث عنها بجميع البلده تقريبا ولكن ليس لها أي أثر...
سمع صوت اذان العشاء فتوجه الي الجامع ليقيم صلاته ويدعي أن يعثر عليها بأي شكل مهما كلفه جهد لذلك...
مر وقت حتي خرج من الجامع عائدا مره اخري الي سيارته وهو يهمس:يارب الاقيها...عايز اي اشاره أو مساعده بس.
لم ينتهي من حديثه حتي وجد هاتفه يضئ فرد مسرعا:ها؟؟
-لقيناها يا عدي باشا ..في######
اغلق سريعا مديرا سيارته .....
##########
كانت بجانب عامر تتآكل من الخوف علي صديقتها وأخذت قدمها تهتز بتوتر فصاح بضجر:اهدي يا ماما اهدي يا حبيبتي مش كده ..
صاحت بضجر هي الأخري:اسكت ...صحبتي مخطوفه هعمل ايه يعني ...
-من ساعه ما ركبتي شويه تعيطي وشويه تخبطي بالعربيه...قرفتيني ..
نظرت له بطرف عينيها بغيظ ثم أكملت تفكيرها ثواني وصاحت بقوه:انا عرفت مين خطفها...
-ومقولتيش ليه من الصبح ..مين ..
-محمود السروي .....
-انتي عبيطه ..هيخطفها ليه ...
اني اتصال من عدي يحثهم علي ذلك المكان ليتجهو له فصاحت هي:هتشوف...-الطريق واقف ..يا شيخه حسبي الله ..
-انا مالي الله...
##############كانت تجلس مقيده يديها وقدميها بينما يضع شريط لاصق علي فمها. .
كان يجلس أمامها ناظرا إليها بمكر قائلا:انتي بقا اللي تعملي كل ده ...
اخذت تهتز بقوه محاوله فك اي شئ مما يقيدها فنزع الشريط اللاصق فصرخت:انت ازاي تتجرء وتعمل كده ...انت مريض بجد .
ابتسم بمكر صائحا:مش فارقه ...تعرفي ...أنا يتلذذ لما بشوفك بتتألمي أو تعيطي....
تذكرت ما يقصده فقالت بصراخ :انت مجنون ....اياك ثم اياك تفكر تقربلي ..واه أنا اللي عملت كده...وتعمل اكتر طالما مش عارفه اخد حقي منك ..
اقترب منها قائلا يهمس:طالما مش عارفه تاخدي حقك دلوقتي مش هتعرفي تاخديه خالص ..
نظرت لاسفل مغمضه عينيها بشده وهي تحاول دفعه بعيد عنها ولكنها فشلت ولكن لم يكمل اقترابه بسبب تحطم الباب من خلفه ليستدير ليصدم عدي من اقترابه من نادين بتلك الطريقه ليتجه نحوه جاذبا إياه من قميصه ليلكمه بوجهه صارخا:ازاي تعمل كده يا حيوان ......
أنت تقرأ
ولكنني احببتها بقلم ملك احمد
Randomولكنني احببتها بقلم ملك احمد❤ خش واتفرج وهتعجبك دي متعوب عليها جدااا🙂❤ مكتمله❤ اتمني تعجبكو❤ Malak Ahmed❤