Uzun bir aradan sonra smut bölümle karşınızdayım. Yine de çok heyecanlanmayın bölüm gelmesi birkaç hafta hatta ayı bulabilir. Tabi oy ve yorumlar bölümlerin daha çabuk gelmesinde her zaman rol oynar.
Her neyse keyifli okumalar. ❤️O zaman Let's go let's gooooooo. 😸
JENNİE
Eli iç çamaşırımı aşıp, parmakları kadınlığıma dokunduğunda titremiştim.
Güçsüzce "L-Lis-aahh."
Hayır, hayır inlemek istememiştim.
Islaklığımın Lisa'nın parmaklarına yayıldığını hissederken, kendimi bu durumdan nasıl çıkaracağımı bilmiyordum.Bir şey vardı. Bizim efendi köle olayımızda yanlış bir şeyler vardı. Bunu en başından beri hissediyordum.
"Seni istiyorum Jennie. Sadece seni istiyorum. Bana bir şans ver. Sana bir köleden daha fazlası olduğumu ispat etmeme izin ver."
Cümlesini tamamlar tamamlamaz elinin baskısını biraz daha arttırıp, dilini boynumdaki belirgin damarın üzerinde gezdirdi. Bilmediği şeyse benim için başından beri bir köleden daha fazlası olduğuydu.
Kadınlığımdaki parmaklarının baskısı ağzımdan kaçmaya hazır olan inlememi açığa çıkarırken "mmhh s-sen... L-Lisaa daha fazla ileriye gitmeden hemen bırak beni."
Lisa sanki sözlerimi duymuyordu. Beni aniden kendine çevirip arkamdaki varlığının boşluğunu hissettirmişti. Gözlerini gözlerime sabitleyip öfkeyle "neden? Taylor yüzünden mi Jennie? Onun yüzünden mi beni istemiyorsun?"
Gözlerimi ondan kaçırıp "saçmalama Lisa. Taylor benim için hiçbir şey değil."
Tekrar bana doğru yaklaşıp omuzlarımı tutarak gözlerimizi birleştirmeye çalıştı.
"O zaman neden beni istemiyorsun Jennie? Neden bana sürekli kötü davranıyorsun? Hiç mi sevmiyorsun beni?"O an karşımda öyle savunmasız duruyordu ki bir elimin kontrolsüzce yanağına çıktığından haberim dahi olmamıştı. Yanağını okşayarak "bana olan hislerin gerçek değil Lisa. Aramızdaki efendi-köle bağından dolayı böyle hissediyorsun."
Lisa yanağını elime yaslayıp gözlerini kapattı.
"Umrumda değil. Ben yalnızca seni istiyorum."
Gözlerini tekrar açtığında hızla dudaklarımızı birleştirdi. Bu defa kendime engel olabileceğimi sanmıyordum.Kana susamışçasına birbirimizi öpmeye başlarken kehanet de bebek de aklımdan uçup gitmişti. Dudakları sanki yıllardır özlemini çektiğim her şeydi. Öpüşmemiz devam ederken hayvani dürtülerimiz bizi ele geçirmiş ve Lisa kalçamı masaya sert bir şekilde çarpmıştı. Boğuk ve acıyla karışık inlemem Lisa'nın ağzında kaybolurken iki elini de göğüslerime yerleştirip sıkmıştı. Dudaklarımdan ayrılıp gözlerime daha önce hiç görmediğim bir şehvetle bakarken, göğüslerimdeki elleri üzerimdeki kıyafeti sert ve bir o kadar da kolayca yırtmış ve göğüslerimi açığa çıkarmıştı.
Onu istiyordum. Bunun doğru ve ya yanlış olması umrumda değildi. Onu sadece kendime istiyordum. Lisa hazine görmüş gibi gözleri parlarken dudaklarımda seksi bir sırıtış belirdi. Kontrolü ele almam gerektiğini düşünüyordum.
Ondan çok daha güçlü olduğum için kolayca yerlerimizi değiştirmiş ve bu defa Lisa'nın kalçası masaya sert bir şekilde dayanmıştı.
Bir elimi göğsüne bastırıp, tırnaklarımı aşağıya doğru sürüyerek karnından pantolonundaki şişliğe kadar indirdim. Lisa arkasındaki masadan elleriyle destek alarak şişliğini elime doğru bastırdı. Yüzüne baktığımda sırıttığını görmüştüm. Gözleri daha önce hiç görmediğim kadar parlaktı. Göz bebekleri büyümüş ve çevresinde belli belirsiz bir halka oluşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY VAMPIRE SLAVE -G!P- JENLISA
FanfictionBu hikaye G!P'dir. Yani girlpenis yani kızın çükü var. Rahatsız olacaklar hiç girmesin kapıdan dönsün. Eee o zaman Let's go Let's gooo 😸 Dudaklarının daha önce mor olduğuna emindim. Şimdiyse gittikçe kırmızılaşıyordu. Odadaki bütün sesler susmu...