YİRMİNCİ BÖLÜM

420 71 94
                                    








O zaman Let's go let's gooooooo. 😸



JENNIE

Eve döndüğümde beni bekleyen bir Lisa'yla karşılaşmıştım. Kapıdan girer girmez vampir hızıyla yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurmuştu.
Buna alışabilirdim.

"İşini halledebildin mi?"
Ellerini belime yerleştirip sordu.
Gözlerim evin içinde bizi görebilecek kimsenin olup olmadığını taradıktan sonra hafifçe gülümseyerek bir elimi Lisa'nın ensenine çıkardım. Yüzüne iyice yaklaşıp nefesimi dudaklarına vererek "fazla meraklısın küçük vampir."

Lisa'nın gözleri kapanırken ensesindeki elimin tırnaklarıyla hafifçe baskı yaptım. Belimdeki elleri sıkılaşırken "hiç yardımcı olmuyorsun Jennie."

Ahh Lisa nelerle uğraştığımı bilsen böyle söyleyemezdin.

"Vay vay kumrular yine bir araya gelmiş."
Taylor'un merdivenlerin tepesinde belirmesiyle Lisa'dan hızla ayrıldım. Yaptığım şey Lisa'nın keyfini kaçırırken Taylor'a alaycı bir sırıtış verdim. "Senin evin yok mu? Burada kalabileceğini söylediğimi hatırlamıyorum."

Taylor kendi eviymişcesine koltuğa kendini atıp "Hadi ama Jennie bir amacımız var unuttun mu? Bu bizi müttefik yapar."
Gözlerimle Lisa'yı işaret edip "söylediklerine dikkat et Tay."

Lisa hayal kırıklığı dolu bakışlarını gizleyemeden "ben biraz dolaşmaya çıkacağım. Siz de müttefikliğinizin  keyfini çıkarabilirsiniz."

Bir şey söylememe izin vermeden kapıdan çıkıp gitmişti. Taylor sırıtarak "sevgilinin peşinden gitmeyecek misin Jennie?"

Hatırlatın Taylor'u öldüreceğim.

Yumruklarımı sıkarak merdivenlere doğru yöneldim. "Lisa benim sevgilim değil Taylor."
Bunu neden söyleme ihtiyacı duyduğumu bilmiyordum ama gerçek buydu.
Ondan hoşlanıyordum. Onu bütün kötülüklerden korumak istiyordum ama bu yanlıştı. Şu an aşktan daha büyük bir sorun vardı. Bütün ırklar Lisa'nın peşindeydi ve ben onu koruyacağıma dair büyükanneye söz vermiştim.

LISA

Nefret ediyorum! Herkesten hepsinden nefret ediyorum!
Jennie'nin bana diğerlerinin yanındayken bir böcekmişim gibi davranmasından, Taylor'un sürekli Jennie'yle flört etmesinden, hayatımdan nefret ediyorum!

Ormanın içinde öfkeli bir şekilde yürürken telefonum çaldı.
Arayan Rose'ydi. Cevap vermemiştim ama sürekli aramaya devam edince açtım.

"Ne var Rose?! Neden beni rahat bırakmıyorsun?"

"B-ben sadece seni merak ettim Lisa."

Derin bir nefes vererek "üzgünüm Rose bugün benim için pek iyi geçmedi."

"Yanına gelmemi ister misin ya da istersen sen gel?"

"Hayır biraz yalnız kalmak istiyorum yarın okulda görüşürüz."

"Görüşürüz Lisa."

Okulda da Taylor ve Jisoo'dan kurtulamayacaktım. Jennie'yle baş başa kalabileceğim diye mutlu olurken birden kabus gibi çökmüşlerdi. Tanrım ne zaman mutlu olabilecektim ben?

Ormanda yürümeye devam ederken çalıların arasından bir çıtırtı duymamla gardımı almıştım.
"Kim var orada? Göster kendini!"

Kıkırdama sesiyle birlikte çalıların arkasından yine çıplak bir kadın çıktığında "sensin? Dolunayda karşılaştığım kurtkadınsın."
Bana doğru yaklaşırken "ve sensin küçük vampir. Yine evinden çok uzaktasın."

MY VAMPIRE SLAVE -G!P- JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin