(M)YİRMİ ALTINCI BÖLÜM

1K 77 55
                                    







O zaman Let's go let's gooooooo. 😸



JENNIE

Ertesi gün Jisoo ve Taylor Profesörle birlikte gelmişti. Lisa ve Rose ormanda Lisa'nın yeni vampir kölesini eğitiyordu. Bunca şeyle uğraşırken başımıza bir de Karina belası çıkmıştı. Bu durumdan benim kadar Rose de rahatsızdı.

Cara dün gece kurtlarla konuşmak istediğimizi iletmek için gittiğinden beri haber yoktu. Belki henüz haber almak için erkendi ama savaşmadan çözmek her iki taraf içinde iyi olacaktı.

Lisa hala şaşkındı. Kendisinin efsanevi bir yaratık olduğunu kabullenmesi zaman alacaktı. Ama bizim zamanımız yoktu. Dolunaya yalnızca 6 gün kalmıştı.

Profesör elinde evrak çantasıyla içeri girdiğinde gözleri etrafı taradı.
Ona bir bardak viski doldurup uzatırken "Lisa burada değil profesör."
Yakalanmış gibi kaşlarını havalandırarak "Ah üzgünüm onunla tanışmak için çok heyecanlıyım. Yıllardır üzerine araştırma yaptığım kişiyle görüşeceğim kolay değil."

Uzattığım viskiyi alıp içmeden çantasını masanın üzerine koydu.
"Jisoo bana kurtlarla olan meseleden bahsetti. Lisa'nın dönüşeceği gece saldırırlarsa bu çok tehlikeli olur. Hem onlar için hem de sizin için."

"Bunun farkındayız Profesör. Sizi buraya bunun için çağırdık. Dolunayda Lisa'nın neye dönüşeceğini kimse bilmiyor. Sanırım siz de bilmiyorsunuz?"

Profesör viskisinden bir yudum alarak "daha önce böyle olağanüstü bir canlı var olmadı Jennie. Neler olacağını ancak tahmin edebiliriz."
Jisoo ortaya atılarak "onu zincirlemeliyiz."
Söylediğine şiddetle karşı çıkarak "kurtlar saldırmaya karar verirse Lisa'yı savunmasız bir şekilde onlara vermiş oluruz Jisoo."

"Bizi öldürmesinden daha iyidir Jennie. O dönüştüğünde senin tatlı sevgilin olmayacak. Dünya üzerindeki en vahşi yırtıcı olacak."
Haklı olabilirdi ama içimde Lisa'ya güvenen bir parçam vardı. O kimseye zarar vermezdi.

Taylor alaycı bir şekilde "boşversene Jisoo, kardeşin hepimizin ölmesini tercih eder."
Taylor'un ilk defa korktuğunu hissediyordum.
"Ona yaptıklarından sonra ilk seni öldürmesinden korkuyorsun değil mi Taylor? Hiç aklına gelmemiştir Lisa'nın aradığınız bebek olduğu ama bak karma seni sonunda buldu."

Taylor öfkeyle vampir hızını kullanıp elini boğazıma sardı. Hiç zorlanmadan beni kaldırarak "sözlerine dikkat et Jennie. Hala senden daha güçlüyüm."

Profesör olanları kenardan izlerken "siz kendi içinizde kavga ederken kurtların pek de zorlanacağını sanmıyorum. Kurtlar güçlerini aralarındaki güven bağından alırlar. Sürü mantığı budur. Tek başlarına güçsüz olurlar. Lisa da öyle olacak. Henüz bir sürüsü yok. Tabii bu onun sıradan bir kurt olmadığı gerçeğini değiştirmez."

Taylor beni bırakıp geri çekildiğinde hepimiz masanın etrafında toplanıp profesörü dinlemeye başlamıştık.
"Jisoo'nun da söylediği gibi Lisa'yı zincirlemek bir seçenek ama buna karar verecek olan yine Lisa olmalı."

Hepimiz birbirimize bakarken Lisa'nın biz tehlikedeyken zincirlenmek isteyeceğini sanmıyordum.
"Lisa bunu asla kabul etmez."

"Neyi kabul etmem Jennie?"
Profesörün söylediklerine öylesine dalmıştık ki Lisa'nın geldiğini bile anlamamıştık. Belki de Lisa yeni durumuna özgü bazı yetenekler kazanmıştı ve kimseye hissettirmeden yaklaşabiliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MY VAMPIRE SLAVE -G!P- JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin