YİRMİ BEŞİNCİ BÖLÜM

434 60 43
                                    







O zaman Let's go let's gooooooo. 😸


JENNIE

Lisa kararlı bir şekilde "onlarla konuşacağım. Cara bana yardım etmelisin. Sürünü Jennie'nin suçsuz olduğuna ikna etmeme yardım etmelisin."

Cadıların sözüne karşı benim gibi cani bir vampirin sözü vardı.

Cara umutsuzca geri çekilerek "yapamam Lisa. Size yardım edemem. Sürüm beni liderleri olarak artık tanımıyor."
Lisa'nın kaşları çatılmıştı. Kısa bir süre gözleri üzerimde oyalandı. Hemen sonra elini Cara'nın omzuna koyup "bunun için üzgünüm Cara ama Jennie'yi duydun. O bilerek yapmadı. Kurtların orada olduğunu bile bilmiyordu. Bebek...
Bebeği de öldürmedi."

Cara inanıp inanmamakta kararsız görünüyordu. Özellikle dolunayda Kurtlarla kapışmayı göze alamazdık. Onu ikna etmem gerekiyordu. Bu her şeyden önce Lisa'yı korumak için yapmam gereken şeydi. Dolunay zamanı Lisa'ya ne olacağını bilmiyordum. Kimse bilmiyordu. Daha önce böyle bir varlık dünyaya gelmemişti. Araya girerek "Cara şüphelerin olduğunu biliyorum. Ama bana inanmalısın. Dolunay zamanı tek sorunumuz kurtların saldırısı olmayacak."

Cara da Lisa da anlamaz bir şekilde bakarken devam ettim. Gözlerimi Lisa'ya çevirip "Lisa yanlışlıkla birini öldürdü."
Cara'nın kaşları havalanırken Lisa yaptığından utanç ve üzüntü duyarak başını çevirdi.
"Cadılar size o bebeği neden öldürdüğümü söyledi mi?"

Cara sanki çok saçmaymış gibi bir tonda "evet evet dünyanın sonunu getirecek bir bebeğin olduğu kehanetten bahsedeceksen hiç almayayım."
Cara ciddi suratımla karşılaştığında "buna inanmıyorsun değil mi Jennie? Ayrıca bebeği öldürmediğine göre inanmadığın kesin."

"Kehanet gerçek Cara." Derin bir nefes alarak Lisa'ya döndüm. "Kehanetteki bebek ise Lisa."
Lisa şaşkınca söylediklerimi sindirmeye çalışıyordu.
Kekeleyerek "s-sen neden bah-bahsediyorsun Jennie?"

"Doğru duydun Lisa. 18 yıl önce yetimhanede seni öldürmeye geldim. Ama yapamadım. O bebek sendin."
Cara şok olmuş bir şekilde "üçlü melez...
Bütün ırkların sahibi olan Lisa mı?"

Lisa'nın yanına adımlayarak onu girdiği şoktan çıkarmak için sarstım. "Lisa kendine gel. Bunu bu şekilde öğrenmeni istemezdim ama dolunay çıktığında değişeceksin."
Cara büyük bir şey keşfetmiş gibi "kurt lanetini tetikledin. Birini öldürdün ve şimdi kurt tarafın açığa çıkacak. Biliyordum. Seninle ilk karşılaştığımda sadece bir vampir olmadığını hissetmiştim Lisa."

Cara'nın Lisa'yla bu kadar samimi olması beni sinirlendirse de bunu içimde tuttum.
Bir elimi Lisa'nın yanağına çıkararak gözlerinin içine baktım. "Üzgünüm Lisa. Bütün bunlar çok fazla biliyorum ama hazırlıklı olmalıyız."

Lisa titreyen sesiyle "neye hazırlıklı olmalıyız Jennie?"
Cara araya girerek "çok canın yanacak. Bütün kemiklerin kırılacak ve kontrolünü kaybedeceksin."
Gözleri birkaç saniye bana baktıktan sonra "en yakınındakine bile özellikle vampir olanlara zarar vermek isteyeceksin Lisa."

Lisa korkuyla bana baktı.
"Sana zarar vermek istemiyorum Jennie. Sana asla zarar vermem."
Yanağını okşayarak "biliyorum Lisa ama hazırlıklı olmalıyız. Senin türün hakkında hiçbir şey bilmiyoruz."

"Üçlü melez olduğumu söyledi Cara. Vampir Kurt ve diğeri de Cadı mı?"
Başımı salladığımda bir adım geri çekilerek ellerini boynuna attı. Başını eğerek boynundaki kolyeyi çıkardıktan sonra gözleri kapalı bir şekilde başını kaldırdı.
Gözlerini yavaşça açtığında parlayan mavi halka gözlerimi kamaştırmıştı.

MY VAMPIRE SLAVE -G!P- JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin