İnsanoğlu cidden nankördü.. Siz onlara istediklerinin de fazlasını verirdiniz lakin yinede gram mutlu olmazlardı..
Hep daha fazlasını ister ve hep en iyisi için çabalardı.. Bizler doyumsuzduk, bizler nankördük..
Kafamdaki saçma düşünceleri elimle kovaladım. Yine saçma sapan üzülecek bir şey bulmuştum.
Sanki üzülmem gereken sebepler yokmuş gibi..
Salondan gelen sesleri dinledim. Sanırım yine kavga ediyor olmalılar. Umursamayıp yatağıma oturdum. Ev görünümlü hapishanede sıradan bir gün..
"Sana soruyorum! Neden bize vakit ayırmıyorsun!"
Her gün söylenen sözlerden birisi..
"Size vakit ayırıyorum saçma sapan konuşup sinirimi bozma benim!"
O hep bize vakit ayırırdı, hep bizi dinler, sohbet eder ve oyunlar oynardı (!)
"Sen beni sevmiyorsun! Bizi sevmiyorsun!"
Belki de haklıydı. Bizi sevmiyor, belki de bakmakta yükümlü olduğu 4 kişi olarak görüyordu..
"Kes şu sesini!"
Dolu olan gözlerimle kitaplığıma yürüyüp bir kitap seçtim. Bu kitabı da babamdan gizlice almıştım. O hep kitap okumama kızardı. Benden en sevdiklerimi çalardı..
Kitabı alıp yatağıma uzandım. Yine başka bir evrene gitmek istiyordum. Biraz da olsa şu ortamdan uzaklaşmak istiyordum. Gözyaşlarımı silip kitabın kapağına baktım.
DÜŞMAN KRALLIKLAR
Gülümseyip kitabın kapağını açıp okumaya başladım.
Uzun mu uzun yıllar öncesinde iki krallık yaşarmış. Bu krallıklar GLORİA ve VENOM adlı iki komşu krallıkmış. Bu iki krallık kardeşten de öte sayılırmış. Krallar yakın mı yakın iki dostmuş. Bu iki komşu krallık eğlenceyi severmiş. Bir gün büyük bir savaşı kazandıktan sonra kutlama yapmak için bir davet vermek istemişler. Bu davete bütün halk davet edilmiş. Davette herkes lezzetli yemeklerden yemiş, eğlenceli danslar etmiş ve o leziz mi leziz şaraplardan içmiş. Şaraplardan içen hemen ikinci bardağı almak için koşuyormuş. Halk şaraplardan içmiş, içmiş, içmiş..
Şarapların bu lezzetinin sırrı aslında zehirli olmalarıymış.. Venom krallığı o davette büyük kayıplar vermiş. Başta kralları olmak üzere halkın yarısından çoğu vefat etmiş. Gloria krallığının halkına ve krallarına bir şey olmaması çok garip ve şüphe uyandırıcıymış. Halk ve krallığın yetkilileri Gloria krallığını suçlamışlar. Dostunun kaybını yaşayan kral ne kadar inkar etse de inanmamış ve bu krallığa düşman kesilmişler.
Oysaki bunların tek bir suçlusu varmış. Venom Krallığının sadık sanılan veziri şarapları zehirle doldurmuş. Kralı öldüren vezir bu iki krallığın da DÜŞMAN KRALLIKLAR olarak anılmasını sağlamış.
Bu iki krallık yıllarca düşman olarak anılmış ve bir daha hiç yan yana gelmemiş. Bir gün bu iki krallığın genç prens ve prensesi karşı karşıya gelmiş. Bu düşmanlık devam mı edecek yoksa her şey eskisi gibi mi olacak?
Kazanan aşk mı olacak yoksa nefret mi?
Hissediyordum, evrene giriş yapmaya başlamıştım.. Yeni dünyaya başlangıcı yapmıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN KRALLIKLAR
Teen Fictionİki düşman krallık.. İki düşman aile.. GLORİA ve VENOM.. Yıllardır düşman olan bu iki krallık bir gün barışmaya karar verirse ve sonuçları tahminlerinden daha ağır olursa ne olur? Entrika. İç savaş. Kaos. Prenses Lavin bir gün ormanda gezerken kar...