Jungkook olsun

38 7 14
                                    

@s0nix_06

Bölüm istendi bende akşama kadar yetiştirmeye çalışacağım yarında gönderim.

◯◯◯

Bebeğin boğazına gelen yakıcı hisle çığlık atarcasına ağlıyordu.Canı acımıyordu.Sadece görmediği biri tarafından kucağına alınarak parmağını ağzına biraz daha itmesi kısa bir an durup etrafa çipil çipil bakmasına neden olmuştu.Vücuduna yeni yeni yüklenen acıyla bir feryat daha koparttı küçük beden.Ağlamaktan boğazı ağrısa bile vücudun da ki acı minik bedenine katlanılmaz bir acı veriyordu.Sanki vücuduna annesinin karnında geçirdiği süre boyunca dolan kanlar mutasyon geçiriyorlardı ,canı çok yanıyordu.Konuşamaması ise derdini anlatamama sına sebep oluyordu ağlayışlarına duvarlar bile dile gelip görmediği kişiye yalvaracak düzeydeydi. Tüm hastaneyi kaplayan ağlayışları bir bebeğin daha ağlamaya başlamasıyla odaya giren hemşireyle minik bebek küçük dilini yutmuştu kendisi uzun bir süredir ağlarken gelmeyen hemşireler başka bir bebeğin sızlanmalarıyla koşarak gelmişlerdi sanki.

Ağzında duran parmak yavaşça elini geri çektiğinde ağlamaktan kızarmış ve hâlâ dolu olan gözleri sebebiyle önünü göremiyordu.

Küveze tekrardan konulan bedeniyle ağlamaları iç çekişlere dönmüş, uyuyacağının habercisi olan esnemesiyle daha fazla mayıştığını hissediyordu.Gözlerini kapanmasından kısa bir süre sonra alnın da tüy hafifliğinde hissettiği öpücükle yüzünde ufak bir tebessüm oluşmuştu,yüzünden ayrılan nefesle birlikte üzerine tekrardan örtüsü örtülmüştü.

Küvez'den havalanan bedeniyle minik bebek küçük homurtular çıkartsa bile başka bir yere yatırılmasıyla sessizleşmişti.

İki kere sert bir yüzeye vurulan ele yüzünü buruşturmuştu minik beden.Kapının açılmasıyla çıkan sesle birlikte yüzü eski Hâlini alamayıp o şekilde kalırken tatlı ve masum bir görüntü oluşturmuştu.

Başında duran ve kendisini buraya getiren kadının yüzündeki kocaman gülümsemeyle karşıya bakarak konuşması tiz sesini duymasını sağlamıştı.Sesi fülüt'e rastgele basarken çıkan sesleri andırıyordu.Çok tiz ve kulak tırmalayıcı.

Hemşire küçük bebeği kucağına alıp az önce baktığı yere götürmüştü kendini.

"Oğlunuzla tanışmaya hazır mısınız bay ve bayan Jeon?" dedikten hemen sonra daha naif bir ses kulağına ilişti küçük bedenin.

Kadının kıkırdayışı hemen ardından 'Evet' demesiyle hemşirede kocaman gülümseyerek kadına doğru biraz daha yaklaşıp küçük bebeği annesine vermişti.

Kadın kucağın da daha da minik duran bedenle gülümsedi gözünden bir damla yaş süzülürken.Ardından konuşmasıyla bay jeon yani babası kısa bir kahkahadan sonra cevap vermişti eşine.

"Tanrı seni korusun. Şeytanları senden uzak tutsun."bay jeon hiç gecikmeden cevap vermişti eşine.

"Desene o zaman oğlumuz insanlarla da konuşamayacak."hepsi birlikte gülüşüp bebekleriyle konuşuyorlardı her ne kadar dediklerini anlayamayan bir bebek olsa da onlar en mutlu zamanlarını yaşıyorlardı.

Yanağını okşayan yumuşak el bir süre durmuş yanın da oturan adama bakmıştı.

"İsmini ne koyacağız Kuyung-Mi?"yanındaki adam hafifçe tebessüm edip eşine dönmüştü.

"Sen ne istersin?" dediğinde genç kadın gözlerini eşinden çekip bebeklerine sabitle diğinde aklından tek bir isim geçiyordu.

"Jungkook"adam durmuştu eğer eşine hangi ismi istediğini sormasaydı kendisi de jungkook diyecekti yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirerek bebeklerine bakmıştı tertemizdi çok masumdu ve bu isim onun için yaratılmış gibiydi.

"Jungkook"diye mırıldandı adam eşinin cümlesini tekrarlarken.

"Jungkook olsun"annesi babasına söylediğinde adam hiç gecikmeden başıyla onaylamış ve tekrardan eşini tekrar etmişti bebeklerinin anlını öpmeden önce.

"Jungkook olsun."

Her şey den ayrı bir şekil de mutluluklarını yaşayan aile hâlâ bebekleriyle konuşuyordu,onları ise bir kaç metre ötede izleyen adam gözlerini diktiği küçük bedenin tekrardan var oluşunun mutluluğunu yaşıyordu.

◯◯◯

Geçiş bölüm olacak dedim ama yapmadım kdjfhxj

Bu kurguya gelen ilhamın temeli rty Sın, taehyung orada görünmez olabiliyor burada da olacak damarlar ondan kan yerine lav falan bu tür benzerlikler.

Çok uzun olur falan tch ben kısa bölümlerle iyiyim böyle devam.

Diğer bölümde görüşmek üzere.

seventh floor °Taekook°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin