Глава 6

8 1 0
                                    

Сакура се притеснявала за Кира защото имала печата на врата си и за Саске.За Таюя се знаеше че има флейта и че призовава чудовища от флейтата и че кара хората да викат от болки като ги потапя в онова джуцу с флейтата.Гай и Неджи също се притеснявали за Кира как ще надвие Таюя.На арената идва мъж с рижава коса пиърсинги носеше акацки тога черна с червени облаци шапка с звънци син панталон с райрани чорапи и имаше червен лак на ръцете и краката.Това бил Пейн лидера на Акацки-организация която преследва биджутата за да има световен мир.Пейн беше застанал до Какаши Хатаке сенсея на отбор 7 и следеше Наруто и Саюри заради лисицата искаше да ги хване.
Г.Н.Т Сакура:Аз се притеснявам за прокълнатия печат на Орочимару на врата на Саске и Кира и съм треперила.
Г.Н.Т Саюри:Аз виждам че Сакура се притяснява и я успокоявам с докосване по рамото че всичко ще е наред.
Г.Н.Т Таюя:Е Кира Учиха готова ли си да потанцуваш със смъртта-Аз вада флейтата си за да призова призраците с чакрата да я нападна и свиря на нея.
Г.Н.Т Кира:Аз не мисля така Таюя от селото скрито в звука-Аз отвивам ръцете си както ме е учил Какаши и правя Чидори на стената за да нападна призраците на Таюя.
Г.Н.Т Таюя:Аз избягвам Чидорито на онази глупачка и свиря  с моята флейта карам призраците си да нападнат онази малка глупачка.Трите призрака отиват към нея.
Г.Н.Т Кира:Аз избягвам призраците на онази овца и слагам от кунайте с бомбите и ги взривявам.Мога да издържа на онова джуцу заради шарингана който притежавам.
Г.Н.Т Таюя:Призраците ми заминават и аз се превръщам в онова кафявото чудовище и като свиря на флейтата потапям онази глупачка в моето генджуцу и я карам да пищи от болка.Смея се зловещо.
Г.Н.Т Кира:Аз правя огнените цветя и нападам Таюя с тях удрям я далеч от себе си и активирам шарингана на Итачи.За това издържам на Генджуцуто.
Г.Н.Т Таюя:Е ти си интересен опонент признавам си имаш по различен стил от Шикамару като се бихме.Аз се хиля зловещо и тъкмо да нападна онази глупачка някой ме блоква с нож.Аз виждам на пътя си лидера на Акацки и се вбесявам.
Г.Н.Т Пейн:Защо не се биеш с някой на твоето ниво кучко?-Аз заставам пред Кира и я удрям с Майгтимултипуш и я удрям в стената.Пусната е Гирей песента на Пейн.

“As we forgive for love

but we can not pull through

if we can not forgive

we all tribute to love”
Г

.Н.Т Кира:Защо Пейн ми спасява живота?-Аз съм учудена че лидера на Акацки се намесва заради мене.
Г.Н.Т Таюя:Моля какво си позволяваш да се месиш в чунинските изпити.Негодник-Аз нападам Пейн с флейтата и призраците.
Г.Н.Т Пейн:Ах ти малка гад такава-казах аз и активирам моя риненган и потапям онази овца в моето генджуцу.Не докосвай племенницата ми.Аз взимам Кира на ръце и я отнасям при Какаши и другите.
Г.Н.Т Съдия:Кира Учиха печели мача.Следващия мач Саюри Узумаки срещу Кимимаро от селото скрито в звука.Моля тези които ще се бият да излязат на арената.Саюри и Кимимаро застават един срещу друг.Наруто се притеснявал за сестра си защото Кимимаро можел да прави техники с костите си и бил опасен.Сакура успокоява Наруто че всичко ще е наред.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin