Глава 17

5 1 0
                                    

Г.Н.Т Наруто:Аз се притеснявам за сестрата на Хината защото ще се бие с Гаара от пясъка на открито а той бил опасен с Шукаку.Аз съм видял демона при битката с Рок Лии.
Г.Н.Т Джирая:Аз виждам притесненията и казвам на Наруто щом е дъщеря на Хюга тя има същите сили като Неджи казвам му че ще надвие Гаара.
Г.Н.Т Гаара:Готова ли си за Гаара от пясъка щом ще се биеш с мен значи знаеш силите на Гаара от пясъка-Аз нападам Кира със пясъчно цунами и я удрям с пьсъка.Превъртам заради Ашамару.
Г.Н.Т Кира:Аз също имам печата на Неджи на челото и го показвам на Гаара.Удрям Гаара с ротационната техника в сърцето и го ритвам във въздуха аз удрям Гаара многократно в сърцето и му източвам чакрата.
Г.Н.Т Гаара:Аз правя пясъчен ковчег за да хвана онази глупачка в него.Кашлям кръв защото ме е отслабила и то доста.
Г.Н.Т Кира:Аз се измъквам от пясъка на Гаара и правя ротационната техника на Неджи и го удрям в сърцето.Гаара кашля кръв отнемам му чакра точките.
Г.Н.Т Наруто:Хорааа спрете мача на Кира и Гаара.Гаара е демон като мене.Аз видях Шукаку когато Гаара и Рок Лии се биха.Аз викам на съдиите да ме чуят.
Г.Н.Т Сакура:Наруто какво говориш как така Гаара е Джинчуурики откъде знаеш?
Г.Н.Т Наруто:Аз казвам истината повярвайте ми Гаара е луд и може да убие всеки със пясъка си.
Г.Н.Т Пейн:Аз слушам какво говори Джинчуурикито на лисицата.Значи в теб е лисицата Наруто Узумаки много скоро ще те хвана.
Г.Н.Т Хизаши:Трябва да отида при племенницата си и да спра мача веднага.Аз вярвям на Наруто.
Г.Н.Т Сенсей:Аз нападам съдията със сламката и взимамГаара преди да превърти окончателно.
Г.Н.Т Съдия:Аз нападам оня със кунай и усещам че нещо не е наред  и спирам мача.Казвам на Кира ти си победител.
Г.Н.Т Какаши:Аз и Саюри сме на пикник и аз я храня със сандвичи направени от мене и я прегръщам силно.Слагам я на гърдите си.
Г.Н.Т Саюри:Аз прегръщам Какаши и си слагам главата на гърдите му казвам че го обичам.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Onde histórias criam vida. Descubra agora