Глава 43

4 1 0
                                    

Г.Н.Т Кира:Аз нямах желание да ям с отбора и отидох да скоча в езерото плакала съм заради думите на Кабуто предпочела съмполеката смърт не исках да натъжавам отбора за това отидох да скоча без никой да разбере и скачам във водата.
Г.Н.Т Гаара:Аз обикалям да я търся и по дрехите виждам че е скочила във водата и я вадя от там бях бесен на Кабуто знаех че така ще стане и я вадя от водата взимам я със себе си в Суна там съм щял да говоря с нея и я завивам да не замръзне по пътя нямало да давам отчет на Коноха и сме се изнизали.
Г.Н.Т Пейн:По късно щях да източа Шукаку засега мисля да не правя глупости първо щях да хвана Рокуби пращам Хидан и Какузу да го хванат.
Г.Н.Т Какаши:Аз прегръщам Саюри и виждам множеството зъби от Орочимару на врата и сигурно я е боляло аз я прегръщам силно и и галя косите.
Г.Н.Т Тсунаде:Аз разбирам че Казекагето е отвел Кира в Суна и побеснявам двамата се конфротираме заради онова с Кабуто аз казвам на Гаара че не може да ми взима просто така шинобитата от Коноха караме се.
Г.Н.Т Гаара:Аз конфротирам Тсунаде двамата сме се заяли и и казвам че повече няма да остава в Коноха щяла да остане в Суна при мене скарали сме се заради онова с Кабуто.
Г.Н.Т Темари:Гаара трябва да им върнеш Кира да не искаш да се повтори войната между Суна и Коноха отпреди време аз се карам на брат си.
Г.Н.Т Гаара:Не ме интерисува да вървят подяволите и те не са знаели сега ще си носят последиците аз отивам при Кира и я прегръщам силно докато спи щял съм да я успокоявам трудно и то доста.
Г.Н.Т Кира:Аз рева пред Гаара и го питам защо не ме остави в езерото аз мислех че той ме обича ама не знаех че беше с мене заради Саске пак тръгвам да отивам до езерото плакала съм.
Г.Н.Т Гаара:Аз и хващам ръката и я прегръщам и и казвам и аз бях сам като теб но няма да сме сами вече аз и признавам че я искам и за това отидох на езерото взимам я на  крака си и и галя косите за да се успокои и едва я накарвам да яде рамен и и давам сок двамата заспиваме до сутринта.

Наруто:Дъщерята на Мадара носителката на вечните очи на Мадара. Where stories live. Discover now